Dank jullie wel lieve dames. Ben natuurlijk op alles aan het letten.... spannend spannend spannend na al die rondes
Dat is altijd een goed idee. Ik vraag dat tegenwoordig wel eens aan mensen die zwanger zijn van hoeveel testen heb je gedaan. Vaak is het antwoord 2, hoezo? En dan denk ik vaak.... hoe dan...
Idd... Ik heb een heel boekwerk vol Maar ik ben in deze zwangerschap wel eerder gestopt met testen dan bij de vorige toen het mis ging.
Ah meid wat vreselijk dit !! Goed dat je op tijd aan de bel hebt getrokken! Neem vooral nu je nodige tijd en rust! Dikke knuf!
Dit ziet er volgens mij goed uit! Die wekenindicator kan soms ook dubbel zijn, wie weet zat je net op kantelpunt van 2-3..
Ik had net wat lichtbruine afscheiding bij het afvegen, dat wilde ik niet zien. Echt minimaal maar maak me nu direct super zorgen. Mijn testen liepen juist zo mooi op
Ik vind het er super uit zien meid! Ik zei het dit is onze geluks ronde samen! Bij mij alleen op het verkeerde plekje in genesteld, maar bij jou gaat het helemaal goed komen!
Ja hoop het echt. Zat beetje door de afscheiding heen (too much info sorry). Ben echt heel onzeker, blijf ook beetje menstruatie gevoel houden maar denk dan ook die testen lopen zo mooi op, het zal toch misschien wel goed zitten
@Mommy94 Wauw, dat was echt even schrikken zeg jouw verhaal. Mijn hemel. Hoe kan het dat er na zoveel onderzoeken toch alsnog iets niet goed zat... Wat goed dat je toch nog redelijk snel aan de bel hebt getrokken. Ik hoop voor je dat je goed herstelt van deze nare operatie en dat er weer zicht is op positiever nieuws...