NOD-lijst: ♡ Susan87 - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje - NOD 29-30 nov ♡ MinnieM - 31 jaar - ronde 3 (2e na vmk) - 2e kindje - NOD 7 okt ♡ Mommy94 - Ronde 2 (OI) januari ? - 12 maanden - 2e kindje (na BBZ) - NOD? ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje - NOD ? Zwanger: ♡ Tuttebelleke - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 11 mrt - JONGEN ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - uitgerekend 24 mrt ♡ Linatje - 35 jaar - ronde 2 - 5e kindje - uitgerekend 1 april ♡ Sylva - 33 jaar - ronde 4 - 2e kindje - uitgerekend 3 mei - MEISJE ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje - Uitgerekend 18 mei - MEISJE ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 5 (3e na ma) - 3e kindje - uitgerekend 30 mei ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 18 - 3e kindje uitgerekend 27 juli ♡ Misspinkline25 - 25 jaar - ronde 2 clomid - 1e kindje - uitgerekend augustus ♡ Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 17 - (OI) - 2e kindje - uitgerekend augustus Afspraken: ♡ Mommytobe090818 - 1 december 16w echo ♡ Dubbeltje82 - 9 december intake POP-poli ♡ Sylva - 10 december 20-weken echo ♡ Haileybaby - 10 december eerste echo ♡ Dubbeltje82 - 16 controle VK ♡ Misspinkline25 - 18 december 1ste echo ♡ Dubbeltje82 - 19 december pretecho geslacht Miskraam: Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileider verwijdering
Meiden ik ben wat minder aanwezig. Ik merk dat ik het toch een beetje moeilijk heb om mee te lezen. Zo super blij voor @Misspinkline25 en @Wishmommy84!! Maar het is voor mij nog maar zo kort geleden dat ik me ook zo voelde en alles is in zo'n snel trein gegaan (maar voor me gevoel alles ook weer zo langzaam). Van heel blij naar onzeker. Van geloven dat alles goed is naar slecht nieuws en dit nog 10x. Uiteindelijk een oplichting dat het een miskraam is (Hoe bizar dat ik het zelfs een opluchting kan noemen) En vervolgens toch het ergste.... ik heb elke dag mijn ups en downs. Gister een verschrikkelijke dag, vandaag voelde ik me een stuk beter, maar nu komt weer een slapeloze nacht. Ik bedoel het niet verkeerd he meiden en word hierdoor niet onzeker, want je moet het niet met mij gaan vergelijken!!! Wat ik nu heb mee gemaakt gebeurd zeer zelden. Ik heb bij jullie echt een super gevoel en jullie gaan 2 pracht echo's in handen krijgen. Ik lees alles terug, maar zal soms wat later antwoorden. Xxxxxxx
@Mommy94 ik kan me niet voorstellen in wat voor een rollercoaster jij moet hebben gezeten. Ik wens je enorm veel sterkte meid. Neem rustig de tijd en als je het nodig hebt, praat met iemand. Een miskraam kan een enorme impact op je hebben. Enorm dikke knuff meid.
NOD-lijst: ♡ Susan87 - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje - NOD 29-30 nov ♡ MinnieM - 31 jaar - ronde 3 (2e na vmk) - 2e kindje - NOD 7 okt ♡ Mommy94 - Ronde 2 (OI) januari ? - 12 maanden - 2e kindje (na BBZ) - NOD? ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje - NOD ? Zwanger: ♡ Tuttebelleke - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 11 mrt - JONGEN ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - uitgerekend 24 mrt ♡ Linatje - 35 jaar - ronde 2 - 5e kindje - uitgerekend 1 april ♡ Sylva - 33 jaar - ronde 4 - 2e kindje - uitgerekend 3 mei - MEISJE ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje - Uitgerekend 18 mei - MEISJE ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 5 (3e na ma) - 3e kindje - uitgerekend 30 mei ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 18 - 3e kindje uitgerekend 27 juli ♡ Misspinkline25 - 25 jaar - ronde 2 clomid - 1e kindje - uitgerekend augustus ♡ Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 17 - (OI) - 2e kindje - uitgerekend augustus Afspraken: ♡ Mommytobe090818 - 1 december 16w echo ♡ Dubbeltje82 - 9 december intake POP-poli ♡ Sylva - 10 december 20-weken echo ♡ Haileybaby - 10 december eerste echo ♡ Dubbeltje82 - 16 controle VK ♡ Misspinkline25 - 18 december 1ste echo ♡ Dubbeltje82 - 19 december pretecho geslacht Miskraam: Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileider verwijdering Dubbeltje82 - Juni 2020 - MA 10+2 (vrucht 8+3)
Het is allemaal zo heftig voor je geweest dat je je zelfs niet hoeft te verklaren. Ik waardeer alle lieve woorden en steun zo erg, maar denk aan jezelf! Zwanger worden, blijven en zijn is not for the faint hearted is zo waar. Je komt hier sterker uit, echt waar, maar neem je tijd om te helen en doe wat voor jou goed voelt
Wij hebben het aan iedereen verteld in onze omgeving. Ik lig toch een paar weken uit de running en als iemand aan me vraag of het goed gaat kan ik hier nog geen eens over liegen. Heb een standaard verhaaltje getypt en deze gewoon gekopieerd en geplakt naar mensen. Toch fijn ook want krijg veel steun en veel mensen willen me ook helpen met mijn dochter al me vriend werken is. Hij is een weekje thuis geweest ook, maar moet nu ook weer aan her werk. Echt praat er over. Als het je ooit overkomt! En thanks meiden. Ik haal ook echt veel steun uit jullie! Dukke knuf
Ik vind het zo ongelooflijk vervelen voor je. Wat goed van je dat er zo open over bent! Dit is ook absoluut niet iets om voor jezelf te houden. Laat iedereen je maar flink verwennen met dikke (coronaproof) knuffels! Jammer dat je hier geen lieve knuffel poppetjes hebt haha! In ieder geval ook van mij een dikke virtuele knuffel!
@Mommy94 wij zijn er ook heel open over geweest en veel steun gekregen. Wat fijn dat jij die steun nu ook krijgt! En idd, praten helpt enorm!
Hier net weer ongesteld geworden... Moet volgende week woensdag naar het ziekenhuis voor een HSG onderzoek. Het liefst zou ik gewoon even verdwijnen van de aardbodem. Zit hier weer met tranen achter m'n computer op werk. Ronde 15.... Hoe lang moet dit nog gaan duren.
Ooooh meis, allereerst hele dikke knuffel. Ik weet maar al te goed hoe het voelt. Houdt moed is het enige wat ik kan zeggen. Het is elke ronde niet zo totdat het ineens wel zo is, kijk maar naar mij in ronde 17. Elke maand is er een te lang als je dit graag wil, echt ik snap het heel goed, en ik hoop dat het heel snel raak gaat zijn voor je. Gun jezelf even tijd om lekker even te huilen en bij te komen voordat je weer de nieuwe ronde in gaat. knuffel!
@Susan87 aach meid toch... Allereerst een dikke knufff. Hopelijk duurt het wachten voor jullie niet meer al te lang.
NOD-lijst: ♡ Susan87 - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje - NOD 29-30 nov ♡ MinnieM - 31 jaar - ronde 3 (2e na vmk) - 2e kindje - NOD 7 okt ♡ Mommy94 - Ronde 2 (OI) januari ? - 12 maanden - 2e kindje (na BBZ) - NOD? ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje - NOD ? Zwanger: ♡ Tuttebelleke - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 11 mrt - JONGEN ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - uitgerekend 24 mrt ♡ Linatje - 35 jaar - ronde 2 - 5e kindje - uitgerekend 1 april ♡ Sylva - 33 jaar - ronde 4 - 2e kindje - uitgerekend 3 mei - MEISJE ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje - Uitgerekend 18 mei - MEISJE ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 5 (3e na ma) - 3e kindje - uitgerekend 30 mei ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 18 - 3e kindje uitgerekend 27 juli ♡ Misspinkline25 - 25 jaar - ronde 2 clomid - 1e kindje - uitgerekend augustus ♡ Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 17 - (OI) - 2e kindje - uitgerekend augustus Afspraken: ♡ Dubbeltje82 - 9 december intake POP-poli ♡ Sylva - 10 december 20-weken echo ♡ Haileybaby - 10 december eerste echo ♡ Mommytobe090818 - 14 december controle VK ♡ Dubbeltje82 - 16 december controle VK ♡ Misspinkline25 - 18 december 1ste echo ♡ Dubbeltje82 - 19 december pretecho geslacht ♡ Mommytobe090818 - 29 december 20-weken echo Miskraam: Mommy94 - November 2020 - BBZ operatie met eileider verwijdering Dubbeltje82 - Juni 2020 - MA 10+2 (vrucht 8+3)