@haileybaby leuk dat je ons hier gevonden hebt! Tuurlijk kun je lekker meekletsen! Ik heb ook een LF van rond de 10 dagen, maar dat weerhoudt me niet om stug vanaf 8 dpo te testen hahaha. Gewoon doen wat voir jou fijn voelt!
Dag dames ! Hier eindelijk ongesteld geworden zopas! Nog nooit zo blij geweest om de duivels te zien Op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Volgens m’n app Flo is mn volgende NOD 7 augustus, de dag dat ons zoontje 2 jaar wordt!
Ja ik weet naar aanleiding van mijn temperatuur of het zinvol is. Voor nu is die hoog. Maar meestal duikt die op 9 of 10 dpo naar beneden zo niet dan ga ik testen.
Hahaha dat zou echt heel fijn zijn! Snap de opluchting, op een gegeven moment wil je gewoon duidelijkheid
Hoi allemaal! Ik ben nu 5 dpo en sinds gisteravond met vlagen misselijk. Ik ben nooit misselijk. Wie herkend dit zo snel al? Vanochtend voor het eerst pregnyl gespoten dus daar zou het nu van kunnen komen...maar gister?
@Jootje87 hoi! Hier was misselijkheid nooit een symptoom dus geen idee. Al lijkt 4dpo me wel wat te vroeg voor klachten van hcg.
@Wishmommy84 hoe gaat ie? Heb je de spuit inmiddels gekregen? Maandag je eisprong toch? Volgens mij lopen jij, @Dubbeltje82 en ik een beetje samen...
Hi Jootje, Ik spuit pregnyl om de eisprong op te wekken en herken wel de misselijkheid. Het is tenslotte hcg wat je in je lichaam krijgt. Theoretisch zou het misschien kunnen met hele vroege innesteling en start aanmaak hcg plus de hcg van de pregnyl, spannend of niet? Ik neem aan dat je onder behandeling bent gezien het spuiten van hormonen?
Lief dat je aan me denkt. Ja het gaat wel goed. Heb vanmiddag de spuit gezet dus na ongeveer 36 - 40 uur daarna de eisprong. Gisteren gezellig gedaan en morgen weer en maandag nog maar keertje extra op aanraden van gyn. Hopelijk deze maand de maand maar had de afgelopen dagen er moeite mee om het rooskleurig in de blijven zien. Zie zo op tegen weer een teleurstelling. Maar verder gaat het best ok hoor. Hoe is het met jou?
Ja het zal misschien een combi zijn van alles, spanning, en nu ook de hcg van de pregnyl! Mega spannend! Was bij mn vorige zwangerschap ook op dpo 8 al misselijk en op dpo 9 een duidelijke pos test! Nu pregnyl ivm een te korte lf. Wanneer test jij na pregnyl?
Ik heb er de afgelopen twee cycli een studie van gemaakt, maar het is bij mij pas 12 dpo uit mijn lijf. Tot die tijd tuurstreepjes. Spannend hoor ik duim voor je!
@missmommytobe300 hier gaat het goed! Wel flink moe, maar dat zorgt ook wel voor vertrouwen eerlijk gezegd. Ik mag niet klagen dus En met jou?
ja lastig is dat hè... heb ik ook hoor. De arts zei dat ie gisterenavond of vandaag zou springen... na gezellig gemaaakt te hebben, ervaar ik ook wat rozig bloed, en ik heb echt steken, lijkt net alsof de zaadcel in de eicel is gegaan, althans zo voelt hè hahah.. Wij doen nu ook om de dag, en als we zin hebben check ik het ook niet meer.. Nu weer 2 weken op de wachfbank denk ik?