DPO meiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Super balen:cry:
     
    missmommytobe300 vindt dit leuk.
  2. Mommyofone

    29 jun 2020
    5
    11
    3
    Vrouw
    Hi ik ben nieuw hier op de site. Ben moeder van een dochter van 2 jaar en we gaan nu voor een tweede. Zit pas in ronde 1 en mn mirenaspiraal is op 10 juni verwijderd. Op 17 juni had ik mijn eisprong (spotting). Ik zit nu op 12 dpo en heb vanochtend een test gedaan maar negatief. Ik heb erg last van rommelende darmen (obstipatie,diarree,plopjes) af en toe een vlaag van misselijkheid en vanochtend een sterke ijzersmaak in mn mond (bah). Bij mn dochter had ik 3 weken na het verwijderen van mn spiraal een positieve test in mn handen. Heel snel gegaan dus! Ben erg benieuwd of dat nu weer zo zal zijn. Ik verwacht over 2 dagen mijn menstruatie. Spannend!
     
  3. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Ja dat is denk ik een goede instelling, maar ik kan mijn nieuwsgierigheid en onzekerheid ivm mijn gekke cyclus niet zo goed in bedwang houden :p

    Ik heb vanochtend wel getest (is 9 of 10 DPO) maar was negatief, nu twijfel ik weer of ik dan te vroeg getest heb of dat het gewoon niet zo is..... dus levert inderdaad nog meer stress op
     
  4. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Aah wat stom...
     
  5. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Toch hier mijn DPO lijstje maar even, vandaag 10 DPO (ik liep een dagje achter met invullen)

    Ben er nu toch vna overtuigd dat mijn eisprong pas later was, dus ik begin weer opnieuw met tellen :p

    1 t/m 4 DPO: niks opgevallen
    5 DPO: zwaar gevoel in buik en rommelende darmen (ik merk normaal nooit iets aan mijn darmen), veel waterige afscheiding.
    6 DPO: rommelende darmen en moe, veel waterige afscheiding
    7 DPO: Ochtend niets, wel zwaar gevoel in buik hoe later hoe meer steken in mijn buik, veel eisprong achtige afscheiding. (ovulatietest gedaan ivm afscheiding, knal positief, nog nooit zo'n donkere lijn gehad(dan nu toch eisprong??)
    8 of 0 DPO: Hele dag steken in buik en erg veel maagzuur. (heb geen ovulatietesten meer in huis om te kijken of deze afneemt).
    9 of 1 DPO: Negatieve ZW test, Zwaar gevoel in bm, veel draderige afscheiding, wel zin in eten, maar veel maagzuur en moe.
    10 of 2 DPO: negatieve ZW test, veel menstruatie achtige krampen. Ik snap niks meer van deze cyclus :roflmao: Aanvulling later in de avond, wel heel veel maagzuur gehad en Super moe, ook nog steeds dat zware gevoel in bm. Morgen komen de nieuwe ovulatietesten binnen. Dan heb ik hopelijk meer duidelijkheid!
    11 of 3 DPO: Klein beetje buikpijn s ochtends, verder niets. Ovulatietesten helaas niet binnen gekomen.
    4 DPO: Weer zw test gedaan, nog steeds negatief. Dus ik ga nu verder tellen als 4 DPO denk ik, zou eventueel ook 3 DPO kunnen zijn, maar ik zal dan eventueel wat langer wachten met testen. Tot zo ver ook nergens meer last van. Ook eindelijk de nieuwe ovulatietesten binnen en nu weer negatief. Dus ik blijf er toch bij dat het nu 4 DPO is :p (lekker warrig verhaal zo)
    5 DPO: linker tepel is gevoelig, een paar uurtjes wat menstruatiekrampen. Diarree (sorry hiervoor :p)
    6 DPO: 's ochtends wat lichte menstruatiekrampen. verder wat kleine steekjes en nog steeds 1 tepel die een klein beetje gevoelig is.
    7 DPO: Af en toe steekjes onder in buik/rug, zowel bij stilzitten als bewegen (geen idee of dit een symptoom van iets is hoor). Beide tepels een heel klein beetje gevoelig (maar voor mijn menstruatie gebeurd dat de ene keer wel de andere keer niet) Verder 1x maagzuur.
    8 DPO: Nog steeds wat krampjes en wat rommelende darmen en erg moe, maar ook een drukke dag gehad.
    9 DPO: Veel steekjes onder in mijn buik, rug en richting mijn heupen?
    10 DPO: Vanochtend een test gedaan, was negatief. Zou het dan klaar zijn voor deze ronde of misschien te vroeg getest? Wel nog steeds steekjes verder eigenlijk niks opvallends de laatste dagen.
    11 DPO:
    12 DPO:
    13 DPO:
    14 DPO:
    15 DPO:
    NOD
     
    Dubbeltje82 en Mommyofone vinden dit leuk.
  6. Mommyofone

    29 jun 2020
    5
    11
    3
    Vrouw

    Ik denk te vroeg getest even afwachten nog.. succes!
     
    Misspinkline25 vindt dit leuk.
  7. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Ik klets ook graag mee.

    Hier inmiddels in ronde 14. In ronde 10 zwanger, vroege miskraam met 5 weken en in ronde 12 hetzelfde riedeltje.
     
    Wishmommy84 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  8. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Misspinkline25 ik weet het, cliché, maar het kan op 10 dpo nog alle kanten op.

    @Mommyofone welkom

    Typisch dat fertility friend echt begint te rekenen vanaf de eerste dag bloedverlies. De VK zei dat ik met de cyclus moest gaan rekenen vanaf het verlies van de vrucht, dus zit ik nu op cd 8 (volgens vk). Vanmorgen nog weer getest, hcg is omowit. Nu begonnen met ovutesten.
     
    Mommy94, Mommyofone en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  9. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  10. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Vandaag weer naar het werk sinds een week. Ben verrot, terwijl ik niet eens een drukke dag had hahaha

    Dat wordt vanavond op tijd naar bed
     
    Wishmommy84 en missmommytobe300 vinden dit leuk.
  11. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Bah wat heftig zo achter elkaar die miskramen zeg
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  12. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Lijkt
    Lijkt me fijn om het l
    Herkenbaar, hier 10/11 dpo en Omo witte test. Heb er weinig hoop op. Zou echt zo graag willen dat ik ook eens die positieve test op 9 dpo mag hebben zoals zoveel mensen hier. Alhoewel heel eerlijk dan vind ik wel weer iets anders om me druk over te maken (zoals oploop enzo):roflmao:
     
  13. missmommytobe300

    missmommytobe300 Niet meer actief

    vind ik niet leuk knop... :(
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  14. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 het maakt mij de volgende keer niet uit wanneer de test positief is, als het maar ern plakker mag zijn.
     
    Sylva, Mommy94 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  15. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Yup, dat is uiteraard het belangrijkste!
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  16. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Nog maar even hoop houden en rustig door testen, misschien tegen beter weten in, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar denken ;) En dan gaan we voor morgen allebei een mooie positieve test!
     
    Dubbeltje82 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  17. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Was inderdaad wel heftig, al was de klap de eerste keer het grootst. De tweede keer liepen m'n testjes wat langzaam op, waardoor je toch een slag om de arm houdt.
    En 10 dpo is ook nog redelijk vroeg! Ik duim met @Misspinkline25 mee dat er morgen bij beiden wat te zien gaat zijn!
     
    Misspinkline25 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  18. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
  19. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke dat wat jij omschrijft heb ik idd ook zo gevoeld.
     
  20. Mommytobe090818

    Mommytobe090818 Bekend lid

    12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Amai hier verschrikkelijk raar gedroomd deze nacht ! Lijkt me sterk dat dit een symptoom is want vandaag pas 1DPO maar moet er even van bekomen :eek:
     

Deel Deze Pagina