Bij mij teste ik nog positief op dpo 8 met pregnyl. Hangt van vrouw tot vrouw af. Op je laatste foto zie ik indd ook nog iets vaag
6juli - voormiddag sex gehad - positieve ovulatietest 20u 7juli om 9u nr gynaecoloog geweest - eitje was al gesprongen - ik kon moeilijk stappen, heel de dag last van mijn eierstokken 8juli 1 dpo + start utrogestan, witte afscheiding - geen symptomen 9juli 2 dpo - hoofdpijn, overdag boeren, avond winderig 10juli 3 dpo - witte cremig afscheiding, duizelig 11juli 4dpo - witte cremig afscheiding,in de voormiddag korte buikpijn, duizelig (maar komt door utrogestan denk ik) 12juli 5dpo - duizelig, voor de rest niets 13juli 6dpo - duizelig, harde ontlasting , voor de rest niets Ik voel helemaal niets, alleen die druk in mijn hoofd van de duizeligheid de meeste bij wie het raak is hebben darmklachten en buikpijn. En dat heb ik niet
Net gebeld door de kliniek. K heb zo'n lage dossering gekregen dat k dus niet persee pos hoef te testen. Ik dacht dat je altijd wel vals pos zou testen maar dat is dus niet zo. Weer wat geleerd
NOD-lijst: ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 3 (1e na ma) - 3e kindje - NOD 21 jul ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje - NOD 21 jul ♡ Mommytobe3000 - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje - NOD 26 jul ♡ Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 13 (OI) - 2e kindje - NOD 26 jul ♡ Sylva - 33 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 27 jul ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje - NOD 6 aug. ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 7 aug ♡ Mommy94 - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD? ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - NOD? Zwanger: ♡ Tuttebelleke - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 14 mrt Afspraken: ♡ Tuttebelleke - 30 juli eerste echo ♡ Tuttebelleke - 7 augustus intake *************
Ik gebruik de ovulatietesten 1 keer per dag. Alleen bij mijn 2e urine dat ik vaak rond 10/11 uur. Ik heb de laatzte 2 cyli 3 dagen een hogere LH gehad waarvan 1 een hele donkere testlijn. En die is er ook een volledige dag geweest. Ik verwacht dat het dus wel goed moet komen met 1 keer testen. Mijn testen zijn in de avond veel donkerder dan in de ochtend ook. Nu dag 42 en zou normaal aankomende dagen ongesteld moeten worden. Maar volgensmij echt nog geen eisprong gehad. Heb wel nog steeds raar gevoel in mijn baarmoeder en krampjes. Nu dag 42. Hoop gewoon dat ik deze week ongesteld word.
@roever weet jij inmiddels al wat meer? @Mommy94 okay, afwachten dan maar inderdaad. Ben je ook van plan om als het nog lang duurt een zwangerschapstest te doen? Of wacht je het voorlopig nog af?
@Mommy94 ik gebruik ze ook 1x per dag, maar als ze oplopen ga ik op 2x over anders mis ik mijn ei... Is me al een paar keer gebeurd vroeger. Achteraf zag ik aan de temp dat ik te laat was. Hopelijk heb jij snel duidelijkheid.
Dames, hoe voeg je zo’n banner toe aan je account? Heb mij al rot gezocht en vind het maar niet. Zou het wel leuk vinden zo is er hier ook een overzichtje
Oops.... ja! Na een aantal kwaaltjes werd ik 2 dagen eerder dan gedacht ongesteld... Een teleurstelling maar ook een opluchting. De wens is er nog sterker door geworden maar blij dat ik mijn lichaam wat meer tijd/rust geven kan nu
Kort geleden een test gedaan. Maar anders doe ik elke 2 weken voor de zekerheid een zwangerschapstest. Wil toch uitsluiten of ik zwanger ben of niet. Dat deed ik ook bij mijn 1e toen gebruikte ik geen ovulatie testen. Maar deed alleen elke 2 weken een zwangerschapstest. Toen zat er alleem 107 dagen tussen mij cyli dus hopelijk komt het niet nog eens zo ver.