Nu 9dpo...k merk dat k heel erg aan het vergelijken ben. Bij mn zoontje had ik op 9dpo een pos test in handen Vanochtend weer een test gedaan en volgens mij zie ik nu echt niks..dus dan zal de pregnyl nu uit mn lichaam zijn. Toch blijf ik misselijk en een droge mond houden Maar mn gevoel zegt dat het niet raak is deze ronde
@Jootje87 ik lijk daar wel wat te zien. Of ligt het misschien aan de foto? Dat er in het echt niets te zien is? Of aan mijn ogen?
Ik zie ook een wit streepje...volgens mij is de foto zwart/wit. Heb je ook een normale foto ben benieuwd....
Laatste dagen erg last van m’n onderrug en wat ik zie op m’n wc papier bij het afvegen? Beetje rozig slijm bloed... zal dit een goed teken zijn....
Ik zit nog niet op m’n nod hoor, dat is pas eind juli, ben in de periode van de innesteling misschien...
Hii ik had het gisteren avond in een andere groep gepost. 6juli - voormiddag sex gehad - positieve ovulatietest 20u 7juli om 9u nr gynaecoloog geweest - eitje was al gesprongen - ik kon moeilijk stappen, heel de dag last van mijn eierstokken 8juli 1 dpo + start utrogestan, witte afscheiding - geen symptomen 9juli 2 dpo - hoofdpijn, overdag boeren, avond winderig 10juli 3 dpo - witte cremig afscheiding, duizelig 11juli 4dpo - witte cremig afscheiding,in de voormiddag korte buikpijn, duizelig (maar komt door utrogestan denk ik) 12juli 5dpo - duizelig, voor de rest niets 13juli 6dpo - duizelig, harde ontlasting , voor de rest niets 14juli 7dpo - duizelig, in de avond buikpijn + diarree Wanneer zou ik ten vroegste kunnen testen?
@Wishmommy84 en @Sylva al een positieve ovulatietest gehad? @missmommytobe300 jij dus al op het wachtbankje? ik heb je dpo-lijstje dan gemist!
Ik houd m’n dpo lijstje niet meer bij haha.. maar volgens mij zit ik nu op 4 of 5 dpo.. en vandaag vers rood bloed, heb ik ook voorheen gehad, heb last van ovulatiebloeding
@missmommytobe300 lijkt me te laat voor een ovulatiebloeding als het rood is en je al op 4/5 dpo zit. Spannend!
De arts zei ovulatiebloeding, ben wat misselijk en last van m’n onderrug,, maar het is zeker geen menstruatie want dat voelt bij mij heeeeel anders. Kijken hoe het de komende dagen aan toe gaat.
Yes, afgelopen maandag eisprong gehad. Ik hoef niet meer te testen want door de pregnyl volgt 48-50 uur later mijn eisprong. Na het zetten van de spuit afgelopen zaterdag heeft testen geen zin meer (heb het geprobeerd namelijk hahahah) want alles slaat knallend uit (het is HCG wat je spuit)
Ja lief dat je dat vraagt! Hoop echt zo dat het deze maand een keer met positieve uitslag gaat zijn. Ben zo klaar met elke keer de negatieve testen en teleurstelling, maar sois dat wil iedereen natuurlijk. Eisprong zeker goed benut, maar wel helemaal advies van gyn gevolgd en dus om de dag en op de dag van eisprong nog 1 keer. We gaan het meemaken Even van een hele andere orde, ik ben nu ruim 2 maanden onder behandeling van accupunctuur en het oordeel was koude baarmoeder. Ik las ergens op een ander forum dat het iemand opviel dat haar buik voor de menstruatie koud werd. Ik heb nu dus weer extra obsessie erbij want besefte me dat de huid van mijn buik en rond baarmoeder eigenlijk best vaak koud is. Hoe is dat voor jullie? Word er weer zo mega onzeker van en zit nu de hele tijd met kruikje maar dat kan toch niet bedoeling zijn?
@Wishmommy84 fijn dat jullie er optimaal gebruik van hebben kunnen maken! Geeft een fijn gevoel Over de 'koude baarmoeder' heb ik twee weken terug voor het eerst gehoord toen @Dubbeltje82 het erover had. Ik weet er niets over dus
Haha ja wie weet! Ik begin ook gwn te twijfelen hoor of k het nou wel of niet zie. Nja iig vanaf morgen terug naar oorspronkelijk plan en dat is donderdag testen en dan zaterdag pas weer.