Koude baarmoeder nog nooit van gehoord..maar k zal er eens op letten. Heb nu ook een koude buik trouwens
@Haya op zijn vroegst 9 dpo zou ik zeggen @missmommytobe300 roze ovulatiebloeding 4 tot 5 dagen na de ovulatie? Da's voor het eerst dat ik dat hoor en klinkt niet logisch als ik mijn bescheiden mening hierover uit. Je ei is immers al gesprongen... En je zou dan bruinverlies hebben. Ik zou dan eerder denken aan een vroege innesteling. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening hoor, ik bedoel het niet als aanval.
alle meningen zijn welkom, . Maar m’n eisprong is geweest en je kunt eventueel daarna ook bloeden gaf de arts aan.. heb het een tijdje niet gehad en nu begint het weer... bij het afvegen ook vol slijm bloed... weet niet wat ik er van moet vinden hoor... wacht even de 2 weken af en dan ff checken of ik ongesteld word.
Is het handig om je progresteron waarde te prikken ivm de bloeding? De arts had wel via de echo een eisprong gezien, wat is wijsheid?
Ik sluit me aan bij @Dubbeltje82 ! Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Ze volgen je cyclus toch al, dan kan dat eenvoudig 5 dagen na je ei
Zou een eventuele ovulatiebloeding niet dichter bij de ovulatie aansluiten? Ik denk en hoop heel hard voor jou dat het eerder een vroege innestelingsbloeding is !
Ik ga maar even aankijken hoe de bloeding zijn gang gaat... als ik er een tampon doe, is een beetje bloed...
6juli - voormiddag sex gehad - positieve ovulatietest 20u 7juli om 9u nr gynaecoloog geweest - eitje was al gesprongen - ik kon moeilijk stappen, heel de dag last van mijn eierstokken 8juli 1 dpo + start utrogestan, witte afscheiding - geen symptomen 9juli 2 dpo - hoofdpijn, overdag boeren, avond winderig 10juli 3 dpo - witte cremig afscheiding, duizelig 11juli 4dpo - witte cremig afscheiding,in de voormiddag korte buikpijn, duizelig (maar komt door utrogestan denk ik) 12juli 5dpo - duizelig, voor de rest niets 13juli 6dpo - duizelig, harde ontlasting , voor de rest niets 14juli 7dpo - duizelig, in de avond buikpijn 15juli 8dpo - duizelig, in de morgend buikkrampen, na het avondeten ook buikkrampen (ik heb een testdrang, maar is nog veel te vroeg!!!)
Morning dames! Net met een k5v2 getest, vind die van sensitest niet zo fijn. Zijn deze qua gevoeligheid hetzelfde? Ik zie hier namelijk wel echt een streepje..