Ja volgens mij is er wel gewoon een eisprong, mijn lijf doorloopt wel de standaard dingen qua afscheiding en met ovulatietesten dus wel een piek gevonden. Ik ben pas 25 dus dan denk ik dat ik nog even afwacht, dankjewel!
@missmommytobe300 ik hoop dat die medicatie je echt gaat helpen! ❤️ Dit is natuurlijk niet te doen zo Heb je al eens nagedacht over meditatie? Klinkt misschien zweverig en stom, maar met meditatie gun je jezelf en je lichaam even een rustmoment. Hopelijk doorbreek je hiermee de vicieuze cirkel en ontstress je een beetje. @Jootje87 ik weet wel zeker dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! @Dubbeltje82 ohjee.. En het is nog zo vroeg! Je maakt het wel spannend zo!
Dank jullie wel meiden voor de lieve berichten... misschien ga ik even offline, even alles goed laten bezinken. Liefs
Sorry dat ik niet op jou gereageerd heb, ik heb het niet gezien. Nu even terug gelezen... Ontzettend dikke knuff en een dik hart onder de riem..
Heeft iemand onderling hierover ervaring? Wat houdt zo’n hormoonkuur in? Wat zijn de bijwerkingen, iemand enig idee?
Pfff weer een domper. Ovulatie testen T/C ratio van in 2 dagen van 0.20 naar vanmorgen 0.60 gegaan. Test zag er dus aardig donker uit. Leekt er op dat hij mooi ging oplopen dus dacht ga vanavond weer een tweede test doen. Nou is die weer 0.20 vrijwel een heeeeel licht streepje. Moet het er nog net mijn vriend even over hebben. Maar aankomende werk proberen te onstpannen op vakantie. Daarna afspraak maken bij de HA want word hier zo onzeker van. Vandaag dag 45 en nog geen eisprong te bekennen.
... onzekere gevoelens hè, wat kan dat je kapot maken.. hopelijk een beetje ontspanning op vakantie... pak vooral je rust!!
@Wishmommy84 hoe is het met je? Nog een weekje te gaan en dan hopelijk testen.. last van veel dpo klachten?
@Mommy94 bah wat vervelend. Misschien toch maar even de ovutesten links laten liggen en ongedwongen van elkaar genieten en daarna weer verder kijken. Knuff.