DPO meiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Voor jou ook! Echt K U T situaties gewoon. Die onzekerheid vooral inderdaad.

missmommytobe300 vindt dit leuk.
  2. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Wat lief dat je aan me denkt!! Hier wel ok, wel weer buikpijn en schimmel infectie dus vollop genieten :). Heb er geen goed gevoel over deze maand (mede door de buikpijn). Maar wie weet. Ik probeer veel afleiding te zoeken en met elke vezel in mijn lijf positief en hoopvol te blijven, en dat lukt de ene dag beter dan de andere :)

3. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ja aan de ene kant wil ik ook gewoon even niet testen, want merk dat ik me de laatste weken echt *** voel. Maar toch komt dan dat gevoel weer te boven dat ik dan gewoon echt echt echt niet weet wanneer mijn eisprong is. Dan ga ik ook vaker een zwangerschapstest doen, want je weet ook nooit je NOD. Bij mijn dochter was ik ook al 5 weken zwanger omdat ik maar op mijn menstruatie zat te wachten. En daarnaast 'doen' wij het niet altijd even regelmatig genoeg en kan het wel eens zijn dat we een weekje overslaan. Nu is het bijv ook al 5 dagen geleden. Dan kan je het toch iets gerichter gezellig maken..... hier word ik onzeker van, maar het niet weten wanneer mijn eisprong is word ik ook onzeker van.

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Mommy94 ik kan me niet voorstellen hoe het is om in jouw situatie te zitten, maar ik kan me wel voorstellen dat de onzekerheid linksom of rechtsom knaagt. Doe waar jij je veilig en goed bij voelt... Knuff

5. Wishmommy84

Ik denk ik. Ik weet natuurlijk niet precies wat ze je gaan geven, maar ze kunnen je bijvoorbeeld clomid tabletjes geven (slik je vanaf een bepaalde dag in je menstruatie) die je eicellen goed laten rijpen. Vervolgens krijg je dan nog een hormoonspuit die de eisprong opwekt en het slijmvlies in stand houdt. Als ik het goed onthouden heb is clomid kunstmatige hormonen en ik had daar erg last van. Kreeg er opvliegers van en werd heel depressief. Ook kreeg ik er heel dun baarmoederslijmvlies van. Daarna overgegaan naar hormonen spuiten (die zijn lichaamseigen). Deze hebben veel minder bijwerkingen en helpen je ook met de rijping van de eicellen en opbouw van het slijmvlies. Na zoveel dagen spuiten (voor mij vanaf cd3 tot cd 10 zo’n beetje) mag je de hormoon spuit zetten voor het triggeren van de eisprong. Tot nu toe geen succes voor mij maar voor mijn eerste hiermee zwanger geworden

6. Wishmommy84

Wat ontzettend vervelend, je hebt dan nog minder het gevoel controle te hebben (wat je sowieso al niet hebt maar dit is wel echt heel ruk)

Mommy94 vindt dit leuk.
  7. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Ik klink echt een beetje wanhopig als ik mezelf terug lees. Zo ken ik mezelf niet en altijd gezegt dat ik hier nooit over zou stressen en het los zou laten als het te veel word. Maar ik zit nu maar te wachten en had gewoon verwacht dat hij al lang gesprongen was. Dus elke dag langer is een domper nu. Ik had verwacht dat ik op mijn vakantie ongesteld zou zijn.

8. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    <3

9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat is compleet aan jou. Ik weet niet wat je fijner vindt. Ik wissel het hier af op basis van hoe ik me op dat moment voel. Zit ik niet lekker in m'n vel dan helpt mediteren via beweging, maar voel ik me goed dan vind ik het heerlijk om stil te mediteren (met een rustgevend muziekje op de achtergrond). Probeer het eens!

10. Jootje87

Jootje87 Lid

7 jul 2020
    75
    80
    18
    Vrouw
    Ik heb pregnyl moeten spuiten om er voor te zorgen dat mn lichaam niet al te snel ongesteld wordt en dus het bms niet afbreekt. Weet niet of dat hetzelfde is als wat jij dan zou krijgen.
    De enigste bijwerkingen die ik had was dat ik me op en top zwanger voelde doordat je hcg in spuit.

11. Jootje87

Jootje87 Lid

7 jul 2020
    75
    80
    18
    Vrouw
    Sorry dames, na alle nare berichten hier toch goed nieuws van mij
    De test van donderdag ochtend naast die van vanochtend gehouden

Bijgevoegde bestanden:

12. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.609
    4.024
    113
    Vrouw
    @Jootje87 niks te sorry! Positieve berichten lezen we graag!
    Wat fijn meid! Gefeliciteerd! Nou hup! Die lijst aanpassen :D

13. Wishmommy84

Super mooie oploop! Gefeliciteerd

14. Jootje87

Jootje87 Lid

7 jul 2020
    75
    80
    18
    Vrouw
    NOD-lijst:
    ♡ Dubbeltje82
    - 38 jaar - ronde 3 (1e na ma) - 3e kindje - NOD 21 jul
    ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje -
    NOD 21 jul
    Mommytobe3000 - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje - NOD 26 jul
    Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 13 (OI) - 2e kindje - NOD 26 jul
    Sylva - 33 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 27 jul
    ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje - NOD 6 aug.
    ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 7 aug
    Mommy94 - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD?
    ♡ Susan87 - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje- NOD 29 juli?

Zwanger:
    Tuttebelleke
    - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 14 mrt
    ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - uitgerekend 24 mrt

Afspraken:
    Tuttebelleke
    - 30 juli eerste echo
    Tuttebelleke - 7 augustus intake

*************[/QUOTE]

15. Wishmommy84

16. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

Hopelijk is juli positief voor je, ik ga hard voor je duimen ❤️

Wishmommy84 vindt dit leuk.
  17. missmommytobe300

dank je wel voor je uitgebreide uitleg, waardeer dit zo enorm!! Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.. het lijkt wel alsof ik leegloop vol met bloed en slijm, dus soort van ongesteldheid voelt het nu. En heb vooral buikpijn... hopelijk is dit m’n ongesteldheid en word ik binnenkort niet weer ongesteld... had je bijwerkingen van die spuit op je lichaam? Gewoon opgezwollenheid of puisten/pukkels? Ik probeer het bij me neer te leggen, misschien moet het via deze weg, hoe graag ik het ook niet wil... nogmaals bedankt! ❤️

Wishmommy84 vindt dit leuk.
  18. missmommytobe300

Ik kan je zo goed begrijpen... soms herken ik mezelf ook niet! Knuffel en rustig an! ❤️

Mommy94 vindt dit leuk.
  19. missmommytobe300

ik ga het even goed bezinken en er onderzoek naar doen, wie weet helpt het! Thank you ❤️

Sylva vindt dit leuk.
  20. missmommytobe300

alsjeblieft geen sorry zeggen, ik gun het je zooooo van harte!! ❤️❤️ Geniet er lekker van, dik verdiend...

Terugkomend op je ervaring met die spuit, blijkbaar heeft het geholpen... ik laat wel even weten wat ik eventueel kan krijgen? Had je van die spuit ook andere bijwerkingen, zoals opgezwollenheid of puisten/pukkels?

Jootje87 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina