DPO meiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jootje87

Jootje87 Lid

7 jul 2020
    75
    80
    18
    Vrouw
    Dankjewel!!
    Nee geen andere bijwerking gehad, alleen misselijkheid, hoofdpijn en een droge mond.

2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
  3. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Heel graag gedaan natuurlijk, hoop echt dat je gewoon natuurlijk snel mamma mag worden! Ik spuit gonal f en pregnyl en dat valt me erg mee. Merk wel dat mijn huid veel onrustig is en dus pukkels, maar qua humeur en hormoon huishouding is het goed te doen. Spuiten moet je even aan wennen maar is met zo’n dun naaldje, dat voel je bijna niet. En het is maar ongeveer een week per maand. Ik denk aan je en dikke knuffel!

4. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

laatste vraag, waar spuit je dat? :p:oops:

Wishmommy84 vindt dit leuk.
  5. Jootje87

Jootje87 Lid

7 jul 2020
    75
    80
    18
    Vrouw
    Ik moest het in mn buik spuiten

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    NOD-lijst:
    ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 3 (1e na ma) - 3e kindje - NOD 21 juli
    ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje -
    NOD 21 juli
    Mommytobe3000 - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje - NOD 26 juli
    Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 13 (OI) - 2e kindje - NOD 26 juli
    Sylva - 33 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 28 juli
    ♡ Susan87 - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje- NOD 29 juli?
    ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje - NOD 6 aug
    ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 7 aug
    Mommy94 - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD?

Zwanger:
    Tuttebelleke - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 14 mrt
    ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - uitgerekend 24 mrt

Afspraken:
    Tuttebelleke - 30 juli eerste echo
    Tuttebelleke - 7 augustus intake

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jupz, lijntje nog vaag, maar wel zichtbaar zonder kantelen. Helaas niet op de foto te krijgen. Blijft spannend.

Mommy94, Jootje87 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  8. Wishmommy84

Je mag alles vragen hoor! In mijn buik, in het gebied rond mijn navel:). Volgens mij kan het ook net boven je billen

9. missmommytobe300

missmommytobe300 Niet meer actief

Oh... klinkt eng.. nou ik heb mezelf beloofd om het op me laten afkomen... kan wel hier de hele tijd stressen, maar bereik er toch niks mee!!

Sylva, Wishmommy84 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  10. Wishmommy84

Nou precies! Verstand op nul en blik op oneindig! Dat is ook mijn aanpak :)

Sylva, missmommytobe300 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  11. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Duss... gewoon even een dingetje dat wij vrouwen best veel moeten doorstaan af en toe. Uitleg aan mijn vriend hoe onregelmatig mijn cyclus is. Wat wij daar allemaal voor moeten doen en doorstaan enz. enz. Een man die eigenlijk totaal niet begrijp hoe alles in elkaar zit en het ook niet wil weten eigenlijk besef nu pas hoeveel geluk we bij onze eerste hebben gehad. Komt daarna de zin: ja misshien was het wel echt heel erg geluk en ook de enige. Het kan niet altijd goed gaan.... Daar was de eerste traan. Wilde ik gewoon even kwijt.

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ach meid... Knuff. Wel fijn dat hij nu ook meer inzicht heeft.

Bij onze eerste werd door de gyn gezegd dat met mijn cyclus de kans om door de bliksem geraakt te worden groter was dan zwanger raken zonder hulp en dat hakte er best in. Nog geen maand later bleek ik toch zwanger... Zonder hulp. Manlief was trots op zijn superzaad hahaha. Een jaar later, we besloten na de eerste er meteen weer voor te gaan omdat het langer kon duren, ook in dezelfde maand weer raak.

Naderhand heeft het me doen beseffen hoe gezegend wij zijn. Nu mijn cyclus door mijn eetstijl verbeterd is, is het in 3 rondes dat we bezig zijn (ik tel deze ook mee, hoe pril ook) al 3x raak. De eerste 2 zijn helaas niet goed gegaan, maar wat een rijkdom dat het toch nog werkt. Ik tel mijn zegeningen en strooi wat geluk naar de meiden die het nodig hebben.

Gloriosa vindt dit leuk.
  13. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Dat is zeker een heftige uitspraak! En gelukkig hebben jullie kunnen laten zien dat dat niet zo is! Wel rot van de miskramen, maar wel fijn dat het na verwachting wel werkt allemaal daar beneden! En je man zo'n super zaad heeft :p wat heb jij aan je eetstijl veranderd om je cyclus te verbeteren?

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  14. Mommy94

Mommy94 Fanatiek lid

2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Vanaf maandag ga ik ook even een weekje offline op dit forum. Even lekker een week ontspannen. Ook neem ik gewoon geen ovulatie testen mee. (Doe wel tempen, omdat ik die info ook wil verzamelen voor een afspraak bij de HA) ga aankomende week ook een afspraak maken bij de HA om te kijken of ik het allemaal kan laten checken. Ik wil gewoon echt even omschakelen en alleen positief verder proberen te gaan.

missmommytobe300, Sylva en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #575 Dubbeltje82, 19 jul 2020
    Laatst bewerkt: 19 jul 2020
    Vanwege chronische ontstekingen in de darmen en darmkanker eet ik iom de mdl arts en oncoloog ketogeen (low carb high fat /pioppi). Niet alleen enorm veel afgevallen, maar dus ook een normale cyclus teruggekregen. Had ik nooit verwacht.

Deze laatste ronde dus rekening gehouden met eten voor een warme baarmoeder (oa geen koude salades en koud water meer) en innestelingsthee voor het slapengaan.

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt.

Mommy94 vindt dit leuk.
  16. Wishmommy84

Aaaaaaaaah hele dikke knuffel. Mijn man zit volgens mij een beetje hetzelfde in elkaar en dat is idd niet altijd makkelijk. Het voelt al behoorlijk eenzaam en ik heb dan enorm behoefte dat iemand een beetje de moed erin houdt als ik die zelf niet meer heb, ik krijg ook regelmatig zulke opmerkingen. Moeilijk!

Mommy94 vindt dit leuk.
  17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ach meis, een hele stevige knuffel voor jou! ❤️ Mannen zijn daar sowieso niet mee bezig en denken dat het allemaal een kwestie is van piemel erin, goedje achter laten en bam zwanger. Maar zo simpel is dat allemaal niet. Hopelijk mag het je snel gegund zijn. Niets is zo verdrietig als het wel al een keer gelukt is maar een tweede zwangerschap al een tijd uit blijft.

Mijn man had hier vorige maand ook zo'n actie. Hij zei: ach, het hoeft toch niet meteen al raak te zijn, we zijn net bezig. Over een tijd is toch ook prima, we hebben al een kindje. Toen was ik wel echt even goed verdrietig omdat ik het gevoel had dat ik dit dus alleen wilde en hij niet. Brak m'n hart.. :( Maar blijkbaar leeft het bij mannen gewoon anders dan bij ons vrouwen. Wel frusterend natuurlijk.

Mommy94 vindt dit leuk.
  18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tuurstrepen zijn verdwenen. Denk dat mijn ongi er gewoon over 2 daagjes aan komt hoor. Nu al iets bruinverlies.

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    He shit zeg! :( Je hebt geen hoop voor een late innesteling?

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nee hoor. Maar ik ben er niet sip om. Ik weet dat mijn lichaam weer op de rit is na de MA, dat is al super!

Deel Deze Pagina