DPO meiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Jouw scenario is nu toch wel mijn nachtmerrie :( Eerst 2 maal een miskraam, dan die rot eerste weken doorkomen tot en met een mooie eerste echo, eindelijk het gevoel hebben dat je echt kunt gaan vertrouwen op deze zwangerschap en zo hard neerkomen na die tweede echo. Echt :cry:
    Hoe ben je er nu onder?

    en @Misspinkline25 en @Wishmommy84 nog getest?
     
  2. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    BFN (waarom test is toch:mad:) en echt menstruatie pijn. Dit gaat hem niet worden deze maand, grrrrrr. Hoop dat het snel doorbreekt zodat ik verder kan. 11/12 dpo vandaag
     
  3. Susan87

    Susan87 Lid

    25 jun 2020
    87
    66
    18
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Ik lees al een tijdje met jullie mee. Heb zelf nog niets geplaatst omdat ik er dan gevoelsmatig nog meer mee bezig zou zijn, maar kan het nu toch niet laten... Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik in jullie aparte groep wat plaats.

    Wij proberen voor de eerste keer zwanger te raken, zitten nu in ronde 9 (gisteren ongesteld geworden, blegh). Tot nu toe nog geen enkel resultaat. Ik heb een redelijk onregelmatige cyclus (tussen de 27-38 dagen). Hebben nu drie rondes ovulatietesten gebruikt. Die testjes waren iedere keer positief rond dag 17/18/19. Een latere eisprong dus dan ik in eerste instantie had verwacht. Denk eigenlijk dat we het eerste halfjaar daarom op de verkeerde momenten seks hebben gehad. Het voelt alleen nu extra verdrietig dat het (nog steeds) niet is gelukt terwijl we nu qua eisprong wel in de buurt zouden moeten zitten. Ik begin er echt moedeloos van te worden, bah.

    Ik heb het idee dat de fase na mijn eisprong miss wel heel kort is? Positieve ovulatie test was op dag 17 en 18. En ben ongesteld geworden op dag 28. Vanaf wanneer zouden jullie DPO 1 rekenen; dag 19?

    Misschien dat ik toch ook binnenkort de huisarts maar eens moet bellen...
     
    linatje, Mommy94, Dubbeltje82 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    :( @Wishmommy84 dat wilden we niet horen :(

    Welkom @Susan87 ! Ook al een tijdje bezig dus.
    Qua ovulatietesten heb ik altijd maar een korte piek, dus geen idee wanneer je moet beginnen met tellen als je twee volle dagen positieve testen hebt. Maar dan kan iemand anders je vast mee helpen :)
     
    Susan87, Wishmommy84 en missmommytobe300 vinden dit leuk.
  5. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Welkom Susan! Vervelend dat het niet gelukt is deze maand maar wel fijn dat je meer inzicht hebt gekregen. Ik had een vrij vergelijkbare cyclus met late eisprong en korte luteale fase.

    Even als hart onder de riem, bij mijn eerste had ik ook een luteale fase van 10 dagen (ongesteld op dag 10 dus eigenlijk maar 9 dagen). Mijn gyn zei altijd dat als er een goede bevruchting is dan houdt het vruchtje en de hormonen je baarmoederslijmvlies in stand en is er genoeg tijd om in te nestelen. En ik ben er inderdaad zwanger mee geworden.

    9 maanden voelt als super lang natuurlijk maar is objectief bekeken nog onder het jaar wat heel normaal schijnt te zijn. Als je eenmaal wil is elke maand er een te veel dat snap ik heel goed
     
    linatje, Susan87 en missmommytobe300 vinden dit leuk.
  6. missmommytobe300

    missmommytobe300 Niet meer actief

    :(
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  7. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Nee he, naja volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen (gisteren even heel boos en verdrietig geweest, nu gaat het wel weer)
     
    linatje en Mommy94 vinden dit leuk.
  8. roever

    roever Niet meer actief

    Hoi!
    Mag ik ook meekletsen..

    hier beetje een verrassingswachtbankje :/

    wij willen in toekomst graag een vierde.
    Maar deze maand twee x onveilig seks gehad.. en nu ongeveer 2 dpo? Geen idee eigenlijks...
    Doe dus niet aan ovulatietesten..
    Mn verstand had liever nog een poos wachten gezegd...
    Mijn hart zal overlopen als het wel heeeeeeeel toevallig raak zou wezen..
    Pffff kan alleen maar afwachten...
     
    linatje, Misspinkline25 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  9. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 fijn dat het nu weer gaat. En die boosheid en frustratie als blijkt dat het niet is gelukt, is bekend. Even lief zijn voor jezelf!

    @roever welkom :) Spannend!
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  10. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    @Tuttebelleke, helaas ook negatief :( :( nu de hoop voor deze ronde ook wel een beetje verloren. Vooral stom, mijn cyclus duurt soms wel 52 dagen en dan is het zooo lang wachten voor we weer kunnen proberen. Maar goed ik vind dat ik niet te hard mag zeuren als ik andere verhalen op dit forum lees. Dan gaat voor ons allemaal toch Juli/augustus de maand worden!!!

    En leuk om de verhalen van de nieuwe leden te lezen!
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  11. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
  12. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe meiden!

    @Tuttebelleke eigenlijk gaat het hier best goed. Ik kijk met een goed gevoel naar de toekomst, dat scheelt.

    Rest: ik reageer vanavond ff wat meer... Druk op het werk.
     
    Tuttebelleke en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  13. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Balen weer. Hopelijk met zijn allen volgende maand!
     
  14. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Knuffel
     
  15. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Even voor de nieuwe meiden. Hier 26 en bezig met een 2e. Vanaf december 2019 bezig en vanaf de vorige ronde echt serieus. Mijn cyclus is rond de 50 dagen gemiddeld. Heb vaak mijn eisprong tussen de 30 en 35 dagen. Zit nu op dag 28 dus hoop dat ik bijna weer met een DPO lijstje mag komen! Bij mijn 1e in 10 maanden zwanger geworden dat was ronde 3.
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  16. roever

    roever Niet meer actief

    Ohja oops... daar waar dit topic over gaat;

    geen idee dus wanneer eisprong en hoeveel dagen dpo...
    (Denk zelf iets van 2dpo?)
    Wel al dagen rommelende darmen/dunnere ontlasting en vooral nu twee dagen wat kleiner steekjes in onderbuik,.. zowel links/rechts en in middag ..

    Op vorige maand na had ik cyclussen van 29/31 dagen.
    Vorige maand voor t eerst van 36 dagen...
     
  17. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    We hadden deze groep juist in het leven geroepen om de tijd van dpo naar dpo te kunnen vullen haha. Maar je mag hier ook je DPO-zaken kwijt hoor!
     
  18. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Oei, waar droomde je over dan?

    @Wishmommy84 hopelijk snel duidelijkheid... knuff

    @Misspinkline25 knuff

    Nu ff iets rustiger op het werk, dus even tijd.

    Mijn leeftijd is 38, we proberen een 3e kindje te krijgen. We zijn al gezegend met 2 kanjers van 7 en 8 jaar (1 jaar en 16 dagen verschil).

    Voor deze ronde heb ik innestelingsthee en Natalis Pre voedingssupplement besteld. Ook laat ik nu de wijn en de koffie maar staan... je weet maar nooit waar het goed voor is.
     
    linatje vindt dit leuk.
  19. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Dit geeft een beetje hoop, mijn cyclus duurt ook ongeveer zo lang. En ik twijfel heel erg of ik uberhaupt wel zwanger kan worden daardoor. (Geen idee of het zo werkt, maar ben er toch onzeker over)
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  20. Mommytobe090818

    Mommytobe090818 Bekend lid

    12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina