NOD-lijst: ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 3 (1e na ma) - 3e kindje - NOD 21 juli ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje - NOD 21 juli ♡ Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 13 (OI) - 2e kindje - NOD 26 juli ♡ Sylva - 33 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 29 juli ♡ Susan87 - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje- NOD 29 juli? ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje - NOD 6 aug ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 7 aug ♡ Mommy94 - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD? ♡ Mommytobe3000 - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje - NOD? Zwanger: ♡ Tuttebelleke - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 14 mrt ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - uitgerekend 24 mrt Afspraken: ♡ Tuttebelleke - 30 juli eerste echo ♡ Tuttebelleke - 7 augustus intake ♡ Jootje87 - 10 augustus 1e echo kliniek ♡ Jootje87 - 20 augustus 1e echo vk ♡ Jootje87 - 3 september intake en termijnecho ♡ Mommytobe3000 - binnenkort echo *************
@Dubbeltje82 wat fijn dat je het zo goed opneemt. Het is inderdaad goed dat je weet dat uw cyclus weer normaal is na uw mk @Mommytobe3000 ik hoop voor jouw meer duidelijkheid
De testen blijven vaag positief. Maar ik heb ook geen goede ervaring met de action testen, terwijl ik bij andere mensen een heel duidelijke streep zie. Morgen ga ik een Kruidvattest doen, daar heb ik wel goede ervaring mee. Omdat mijn testen steeds vaag blijven van de action heb ik steeds het gevoel dat het mis is gegaan. Ik heb zo erg gehoopt op deze zwangerschap, ik wil gewoon dat alles goed is. Ik ga vrijdag een bloedtest laten nemen, en dan maandag nog een keer om te zien of de HCG-waarde gestegen is. Ik hoop op goed nieuws! Hoe gaat het met u @Tuttebelleke ?
@Haya vervelend dat ze (nog) niet mooi oplopen Logisch dat je dan een ander merk gaat proberen. Kun je niet eerder terecht dan vrijdag voor bloedprikken? Of is het je eigen keuze om nog een paar dagen te wachten? Hier gaat het goed! Sinds vrijdag heb ik iedere ochtend wat bruinverlies gehad, wat me ontzettend onzeker maakte. Ik mocht gister langskomen voor een echo en gelukkig past het beeld bij de termijn Voor nu dus gerustgesteld, al hoop ik wel dat het bruinverlies nou klaar is. Volgende week donderdag mag ik weer voor een echo.
Ik zie wel een oploop, maar nog steeds geen knallende test van de action. Maar dat had ik vorig jaar ook, terwijl die van de Kruidvat direct na 40sec al een plus aangaf. Morgen mijn nod dus morgen een kruidvatestje En heb er bewust voor gekozen om even te wachten, anders zijn de waarde toch aan de lage kant omdat ik net 4weken zwanger ben. Oh ik snap dat het u onzeker maakt, ik zou dat ook zijn. Al goe dat alles goed was tijdens de echo. Tijdens uw volgende echo dan ben je 7 weken zie ik, dan zal je een kloppend hartje horen, wat spannend!
@Haya zolang je oploop ziet, zou ik zeker hoopvol blijven Heb je een foto van de action testen? Ik heb die zelf nooit gebruikt, dus geen idee hoe snel ze knallen. Ben benieuwd naar je test van morgen!
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd of je foto's hebt @Haya. Action laten lopen over het algemeen iets achter op de andere testen, maar als je oploop hebt is dat positief. Oei, dat is even schrikken. Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt Gelukkig was je echo goed! We gaan er vanuit dat je volgende week donderdag een mooi prachtig klein garnaaltje met een kloppend hartje hebt! ❤️️ Ik vind deze ronde echt te idioot spannend. M'n standaard pms kwalen heb ik gewoon echt helemaal niet. Morgen zit ik op de piek van m'n progesteron, dus ik zit op het puntje van m'n stoel in afwachtig wat er gebeurt de komende dagen
NOD-lijst: ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje - NOD 21 juli ♡ Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 13 (OI) - 2e kindje - NOD 26 juli ♡ Sylva - 33 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 29 juli ♡ Susan87 - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje- NOD 29 juli? ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 13 - 3e kindje - NOD 6 aug ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD 7 aug ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 4 (2e na ma) - 3e kindje - NOD 16 aug ♡ Mommy94 - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje - NOD? ♡ Mommytobe3000 - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje - NOD? Zwanger: ♡ Tuttebelleke - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 14 mrt ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - uitgerekend 24 mrt Afspraken: ♡ Tuttebelleke - 30 juli eerste echo ♡ Tuttebelleke - 7 augustus intake ♡ Jootje87 - 10 augustus 1e echo kliniek ♡ Jootje87 - 20 augustus 1e echo vk ♡ Jootje87 - 3 september intake en termijnecho ♡ Mommytobe3000 - binnenkort echo ************* Ik mag op rood... En dooorrrrr
@Dubbeltje82 gelukkig heeft het niet al te lang op zich laten wachten. Hopelijk deze nieuwe ronde wel geluk! ❤️
Dit zijn mijn testen. Die van vandaag is minder duidelijk omdat die nog nat is. Die andere waren ook binnen de afleestijd mr zijn duidelijker omdat die van een paar dagen ervoor zijn.
Ik was na mijn bevallingen ook steeds met 4/4, 5 week weer ongesteld. Mijn LF is netjes weer 10, zoals voor de MA. Alles werkt zoals het moet
Dit zijn mijn testen. Die van vandaag is minder duidelijk omdat die nog nat is. Die andere waren ook binnen de afleestijd mr zijn duidelijker omdat die van een paar dagen ervoor zijn. Fijn om te horen! Hopelijk is de volgende maand raak
Daar heb je echt mazzel mee. Bij sommigen duurt het nog twee maanden voor de boel weer opgestart is en dan nog even voor het dan ook weer goed hersteld is. Ondanks dat je laatste lichter lijkt omdat hij nat is vind ik hem wel een stuk duidelijker dan die van ervoor. Die van vandaag is mooi breed en gevuld.
[QUOTE=" Ondanks dat je laatste lichter lijkt omdat hij nat is vind ik hem wel een stuk duidelijker dan die van ervoor. Die van vandaag is mooi breed en gevuld.[/QUOTE] We zullen morgen wel zien met de kruidvattest wat die zal geven