@Sylva wat fijn dat je je weer beter voelt! En inderdaad, seks tijdens deze dagen, pfoee! Succes Het bruinverlies is inmiddels een kleine week gestopt! Heel erg fijn, want dat houdt je toch wel in spanning! Ook ga je dan zelf wat minder graag het water in, en dat is met deze temperaturen toch ook wel vervelend. Maandagavond staat weer een pretecho ingepland, ik heb er al zin in
Hier nog geen menstruatie vandaag 12 dpo en cd 26. Snap er niks van straks maar even een testje doen. Afgelopen cyclussen waren 23 of 24 dagen mijn lf is altijd maar 9 10 of 11 dagen geweest. Voel ook helemaal niks. Op een paar gevoelige borsten na.
@Mommytobe090818 dat alles oké is is hartstikke fijn! Wel balen van die koortslip, hopelijk is die snel weg Heb je een goed gevoel over deze ronde? @Tuttebelleke haha tot nu gaat het goed Ondanks de hitte was het vannacht erg gezellig en zit nog niet eens in de vruchtbare dagen Dat is fijn zeg! Hopelijk mag dat nu zo blijven Weer even kunnen spieken naar je kleine frummeltje is altijd leuk Bijna 9 weken alweer, nog heel even en je mag het tweede trimester in. Hoe voel je je verder? @haileybaby je houdt het spannend! Hopelijk heb je nu twee mooie streepjes!
Naar mijn gevoel is het niet gelukt, maar heb er ondertussen vrede mee voor deze ronde gisteren was ons zoontje 2 en geniet nog zo hard van m’n klein mannetje <3 Maar daarnaast wil ik hem wel heel graag een broer of zus geven. Wanneer is jouw NOD nu?
Vanwaar heb je het gevoel dat het niet gelukt is? Vind je symptomen lijstje er niet slecht uitzien. Nog van harte gefeliciteerd met je zoontje! Leuke verjaardag gehad? Snap helemaal dat je volop geniet van je zoontje en dat je graag een broertje zusje voor hem wilt, dat heb ik hier met J ook Twee is echt zo'n mooie en leuke leeftijd! ❤️️ Mijn NOD is 27 augustus. Dat is nog ver weg haha Jammer zeg
Klinkt heel dom maar had bij de vorige 2 zwangerschappen echt suuuperveel waterachtige afscheiding. Heel vergelijkbaar zoals tijdens eisprong. Nu niet.. volgens mij echt een symptoom van mijn lichaam op zwangerschap Ja 2 is echt een leuke leeftijd! En geniet er zo van maar anderzijds wil ik ook een niet te groot leeftijdsverschil..
Dat vind ik niet dom hoor! Herken het namelijk, alleen dan niet met waterige afscheiding maar met héél veel witte afscheiding. Dus ik snap helemaal wat je bedoelt. Maar geen enkele zwangerschap is hetzelfde, kan nu zomaar anders zijn. Dat laatste sluit ik me volledig bij aan. Al is een iets groter leeftijdsverschil ook wel leuk omdat ze alles dan wat bewuster meekrijgen. Maar ik vind tussen de 2,5 en 3 jaar zo'n mooi leeftijdsverschil.
Inderdaad zou het graag onder de 3 jaar houden, maar dan moet ik voor november zwanger geraken en het lijkt me als ouders ook ‘gemakkelijker’ als de grootste al wat zelfstandiger is ...
Hoe lang duurde het bij je vorige zwangerschappen voor het raak was? Oh pfoeh, zo moet je niet denken hoor! Dan maak je de druk wel heel erg groot. Gelukkig heb je dan nog 3 maanden, al wil je natuurlijk liever deze maand nog zwanger zijn dan de volgende Ja dat lijkt mij ook gemakkelijk! Hier zou het raak moeten zijn voor oktober om dat leeftijdsverschil nog onder de 3 jaar te houden. Dat wordt zo wel heel erg krap dat ik daar maar gewoon niet aan denk Het komt wanneer het komt
Ons zoontje in de eerste ronde al.. en vorige 2de ronde maar werd mk. Is dus de aller eerste keer in ronde 3 en we gaan wss naar ronde 4. Misschien is m’n lichaam nog niet volledig hersteld.. van jullie ?
Zo dat is snel zeg. Wat naar zeg van je mk Hoeveel weken was je? Zou best kunnen dat je lichaam inderdaad nog wat van de leg is. Kan soms flink wat impact hebben. Zolang je geen bloed hebt is het nog niet voorbij Hier was het in ronde 5 raak bij m'n dochtertje en nu zitten we alweer in ronde 4. M'n gynaecoloog zei dat ze verwachtte dat ik dit keer weer binnen een half jaar zwanger zou zijn, dus we gaan het zien Hoop het!
@Sylva Hier ook alles goed, baal wel dat het nu dag 35 is en nog steeds geen eisprong, geeft weinig vertrouwen. Hopelijk krijg ik maandag meer duidelijkheid bij het kinderwensspreekuur. Iemand daar al eens heen geweest? Mogen zij bijvoorbeeld ook doorverwijzen als ze denken dat er iets aan de hand is?
Ja was inderdaad snel! Begin dit jaar gingen we er niet van uit, toen dachten we dat het van ons zoontje puur geluk was. Maar toen ook 2de ronde. Dus nu eigenlijk stiekem wel een teleurstelling geweest als het na 2 ronden niet raak was al besef ik héél goed dat dit perfect normaal is ! Ik hoop dat het voor ons allebei snel raak is in 2020 nog ! Zou mooi zijn hé
@Misspinkline25 dat kan ik me voorstellen. Merk je ook nog helemaal niks van een eventuele naderende eisprong? Zo irritant als je lichaam niet mee wil werken. Geen idee hoe dat gaat op een kinderwens spreekuur. Denk dat ze je misschien wel zullen adviseren om even langs de huisarts te gaan als je vaak zulke lange cycli hebt. Dat is begrijpelijk. Je hebt toch een bepaald verwachtingspatroon en als daar dan niet aan voldaan wordt dan is dat gewoon rot. Zeker als je dan meiden langs ziet komen waarbij het wel heel snel (ronde 1 of 2) is gelukt. Helaas zitten je verstand en je gevoel bijna nooit op één lijn. Is heel herkenbaar ook. Dat hoop ik ook ja! Kunnen die klapperende eierstokken eindelijk weer een break nemen Soms.. haha