Ik kreeg helemaal geen meldingen meer hoe suf!! Ga snel even bij lezen . Excuus voor het niet reageren, schaam me diep
Wat ontzettend ruk dit allemaal @missmommytobe300, je wil gewoon duidelijkheid. Hebben ze nog verder onderzoek of antwoorden hoe het kan dat je zo snel weer gaat menstrueren?
Wat een suffe bedoening zeg! Alsof je de eerste de beste bent die belt, ik bedoel je weet echt wel waar je het over hebt, waarschijnlijk beter dan zij. Hopelijk krijg je snel een doorverwijzing!
Het klinkt ook een beetje als een antwoord op een vraag die je niet gesteld had toch? Ik bedoel, je had een andere reden om de progesteron te bepalen. Klinkt mij alsof die dokter je vraag totaal niet heeft begrepen
Wat lief dat je aan me denkt, kreeg helemaal geen meldingen meer dus vandaar lange afwezigheid, heel suf. Hier alles goed, laatste ronde helaas weer niet raak en lag er echt even helemaal af daardoor. Helpt ook niet dat er iemand in mijn naaste omgeving zwanger is en de aankondiging met foto op de dag dat ik ongesteld was geworden overal plaatste. Maar goed, het gaat weer en morgen follikel meting echo. Had lange luteale fase afgelopen keer (maar al getest dus wist dat het niets was). Morgen CD 9 en vanavond voor het eerst weer aan de bak.... pffff wou af en toe dat we een maandje konden overslaan, ben die moetje sex wel beetje zat nu
Ja, dat idee krijg ik ook steeds meer. Zeker nadat ik de aanvraag van de arts naar de gyn heb gelezen vanmorgen... Ze sloeg in de vraagstelling compleet de plank mis. Laat haar nu maar opschieten met die doorverwijzing dan.
Zo ik ook! Hoe laat heb je een afspraak? Nee net een test gedaan en was weer super negatief. Ik zit nu op CD 87. Wel fijn dat je direct een echo ga krijgen. Mijn afspraak is helaas telefonisch. Hoop dat ik dan snel een doorverwijzing krijg voor een echo en daar niet weer een maand op moet wachten. Ik heb ook geen voorbereiding gekregen voor het gesprek. Dus weet niet zo goed wat ik kan verwachten.
@Misspinkline25 had je de vanochtend nog een positieve test? Of was het bij die ene donkere gebleven?
Ja... gisteren gezellig gehad, daarna nog eventjes gelegen, maar toen ik opstond was het weer mega gevloeid... de arts zegt dat dat vloeistof is van de prostaat.. meerderen hier last van?
jeetje heftig zeg.. maar ik begrijp je heel goed hoor! Ik heb dat ook, soms denk ik ook we moeten het ook accepteren en als dat me lukt, is het minder pijnlijk als het ware. Die moetjes heb ik ook geen zin meer... echt stom hè, ik voel je aan... laten we hopen dat september onze maand wordt... rustig aan hè @Wishmommy84