DPO meiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Mijn ovutesten lopen inmiddels weer op (bovenste scherm action, zw&k, onderste is easy@home/premom).
    Premom heeft na de MA een beetje moeite met inschatten van mijn cyclus, dus daar doe ik niks van opuit. Mijn libido stijgt en mijn afscheiding verandert, dus dat zijn goede tekenen dat mijn lichaam doet wat het moet doen.
    Screenshot_2020-07-03-09-10-09-557_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg

    Screenshot_2020-07-03-09-13-47-526_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
     
    Mommy94, Wishmommy84 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  2. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik heb me na de MA eens ingelezen in de theorie "warme baarmoeder". Is toch wel interessant. Ik probeer het ook toe te passen nu. Kijken wat het brengt.
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  3. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Nee bij mij dus ook niet. Wel fijne analytics van je cyclus
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  4. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Interessant wel he! Ik zit zelf elke dag aan het rode fruit (inclusief granaat appel) en gember thee. Ik word er alleen af en toe wel zenuwachtig van, zo van geen koud drinken of ijs want dan verpest je misschien je warme baarmoeder
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  5. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Het is niet zo dat ik nu als non leef hoor. Maar met kleine aanpassingen doe ik het. Ik eet ketogeen en at eerder altijd een koude salade als brunch, nu eet ik 2x warm per dag. Mijn bubbeltjeswater zet ik ook niet meer in de koelkast. Ik drink veel warme thee.
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  6. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Hahaha, me too! Super fijn trouwens dat je lijf het weer oppakt. Het idee dat je verder kunt en dingen weer wat meer in eigen hand hebt lijkt me fijn.
     
  7. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    idd! De frambozenbladthee heeft ook enorm geholpen denk ik. Dat heeft me na elke bevalling en mk er snel weer bovenop geholpen en mijn cyclus weer snel op gang gebracht. Na de bevallingen heb ik ook max. 3 weken gevloeid en was binnen 5 weken alweer voor het eerst ongi.

    Voor na de eisprong heb ik innestelingsthee besteld... De post doet er alleen gruwelijk lang over om een brievenbuspakje te bezorgen (nu al een week onderweg).
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  8. Susan87

    Susan87 Lid

    25 jun 2020
    87
    66
    18
    Vrouw
    Hier gisteren toch echt ongesteld geworden. Jammer, maar wel echt een opluchting. Nu kunnen we weer door. Moet zeggen dat het wel steeds lastiger wordt om de drive weer te pakken. Morgen lekker een weekje op vakantie, dus weer even het hoofd leeg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

    Is er trouwens een reden dat jullie niet de ovulatietesten van Clearblue gebruiken? Ik gebruik deze nu drie rondes, maar heb me eigenlijk niet echt verdiept in de verschillende soorten testen... Vond het eigenlijk wel fijn dat je een smiley te zien krijgt en niet zelf hoeft in te schatten of je al wel of niet je eisprong hebt bereikt? Maar misschien dat jullie goeie tips hebben.

    En wat interessant om te lezen over de verschillende theetjes etc! Ik ga me hier ook eens in verdiepen.
     
  9. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Susan87 Balen van de ongi... Wek lekker, ff een weekje weg! Ik gebruik de clearblue niet, omdat ik ze simpelweg te duur vind. Ik heb wel eens een cyclus met een latere eisprong ertussen, dan vliegen de testen erdoor. Bovendien heb ik met de premom app functie om devtesten erin te zetten ook genoeg duidelijkheid. Ow ja, en ik temp erbij om naderhand te zien of mijn ei ook echt gesprongen is en wanneer.
     
  10. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Oh dat klinkt echt super goed. Wat is een lichaam toch veerkrachtig. Ik ben super benieuwd naar je innestelingsthee. Welk merk heb je besteld?
     
  11. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    volgens mij is er maar 1, van Korrel&Kruid via de website www.mypregnancywish.com

    Maar ik kan me vergissen hoor.
     
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  12. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    He bah Susan, balen. Herkenbaar dat het fijn is om weer een nieuwe ronde in te gaan maar op hetzelfde moment moed te houden. Ik vind clearblue te duur en Sensitest doet ook prima zijn werk dus vandaar
     
  13. Mommyofone

    29 jun 2020
    5
    11
    3
    Vrouw
    lieve mama's to be. Ik ben Marokkaanse van afkomst (geboren in Nederland) maar misschien kan ik enkele van jullie helpen. Vanuit ons geloof (islam) worden er dadels gegeten om specifiek te zijn gaat dit om Ajwa dadels. Deze dadels staan er bekend om een reinigende werking te hebben. Zo zijn er vrouwen die niet regelmatig menstrueren en na het eten van 7 dadels elke ochtend op nuchtere maag dit na 2 of 3 maanden wel werden. Vrouwen met PCOS die na een paar maanden zwanger raken en nog veel meer succesverhalen. Ook om de bevalling sneller te laten verlopen worden deze specifieke dadels aangeraden. Ik ben geen arts of iets in die richting gewoon iemand die een handje wil helpen. Ik zou bij interesse zeker even op google zoeken. Er is een fb pagina die succesverhalen deelt maar ik weet niet of ik dit mag delen hier. Ook voor de koude baarmoeder worden er in Nederland door Marokkaanse dames speciale baarmoeder massages gegeven. Hier ben ik verder niet mee bekend.
     
    linatje, Dubbeltje82 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  14. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Mommyofone ik kopieer jouw tekst even voor iemand hier op het forum met pcos :thumup:
     
    Mommyofone vindt dit leuk.
  15. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Wat leuk om dat te lezen! Ik hou van natuurlijke remedies.

    Ik mag geen koolhydraten, dus dadels gaat hem niet worden. Ik eet ketogeen (ook veel succesverhalen over gelezen door vrouwen die met deze eetstijl zwanger werden ondanks pcos). Zie ook https://www.dietdoctor.com/low-carb/benefits/pcos .

    Mijn cyclus is door ketogeen eten ook aanzienlijk verbeterd. Eerst een LF van 6 of 7 dagen, nu tussen 9 en 13 dagen. Ik ben er blij mee.

    Gelukkig zijn er meerdere manieren om de vruchtbaarheid te bevorderen en is er voor elke dame wel een methode die past.
     
    linatje en Mommyofone vinden dit leuk.
  16. Mommyofone

    29 jun 2020
    5
    11
    3
    Vrouw
    Is goed hoor
     
  17. Mommy94

    Mommy94 Fanatiek lid

    2 jun 2020
    1.438
    1.274
    113
    Vrouw
    Hee meiden wat betekend 'Low' achter een test en het getal er boven ik snap dat niet helemaal. Ik zie wel mijn testen oplopen volgensmij. Ool gevoel dat ik iets meer afscheiding heb, maar nog niet 'veuchtbaar' slijm zoals sommige beschrijven.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    #118 Dubbeltje82, 4 jul 2020
    Laatst bewerkt: 4 jul 2020
    Ik zou hem even opnieuw erin zetten. Hij staat op 0, dat kan niet kloppen.

    0 tot 1 merkt ie aan als low, boven 1 als high... High is dan je lh piek. De cijfers is het percentage donkerheid van de teststreep t. o. v. de controlestreep. 0,7 is dus dat de teststreep 70% van de dikte van de controlestreep heeft. Bij 1 is hij dus 100% (even dik als de controlestreep).
     
  19. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    #119 Dubbeltje82, 4 jul 2020
    Laatst bewerkt: 4 jul 2020
    De zw&k knallen nooit bij mij (de jouwe op cd 31 zou mijn knaller zijn) , ik heb nu de easy@home
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Mommytobe090818

    Mommytobe090818 Bekend lid

    12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Pff hier een mentaal lastige dag!
    Ben er toch veel te veel mee bezig en zo bang dat het deze maand terug niets zal zijn..
    Slechts 2de ronde maar wil het precies ‘goedmaken’ mentaal na ons miskraam in februari :(
     

Deel Deze Pagina