Probeer je erbij neer te leggen dat je alles hebt gedaan wat je kunt doen en dat dat "goed" is zo... Meer kun je toch niet doen en het verder beïnvloeden is ook lastig. Je doet je best en meer kun je niet doen. Laat het dwingende gaan meid, je maakt jezelf dan gek. Dikke knuff voor jou.
@Mommytobe090818 probeer er niet te veel druk op te leggen. Ik hoop met je mee dat het snel raak is, maar het is ook realistisch dat het nog wat langer duurt helaas. @Mommy94 Inderdaad wat Dubbeltje zegt, het getal staat voor het verschil tussen de teststreep en de controlestreep. Zijn de bovenste 5 allemaal van dezelfde test? Dat is wel raar dat er zo'n verschil in resultaat zit dan. En die 0,0 aan het eind kan inderdaad niet kloppen. Bij die testen zit ik met mijn piek altijd rond 1,30 dus bij mij knallen ze wel
Ik zie nu pas dat de datum op de eerste testen hetzelfde is hahaha. Ik wacht 15 minuten en dan maak ik de foto. Altijd op dezelfde plek voor dezelfde lichtinval
merci meiden! Ik leg mezelf inderdaad veel te veel druk op maar heb dan ook hoge ‘verwachtingen’ ... ons zoontje was al in de eerste ronde raak en in januari-februari was het al in de 2de ronde. Mentaal is het al zo zwaar dat miskraam te verwerken en verlang zo naar een positief gevoel terug ... ben dus niet gewoon om er lang op te ‘moeten’ wachten
Dikke knuffel! Er is niets wat iemand kan zeggen om dat gevoel beter te maken maar ik weet heel goed hoe het voelt dus je bent niet alleen
En met betrekking tot het wachten, tja.... wij hebben 2 jaar over de eerste gedaan en nu alweer ruim een jaar bezig voor de 2e. Ongeacht hoe lang het duurt als je het wil dan wil je het het liefst gisteren. Ik denk alleen dat lief zijn voor jezelf en vertrouwen hebben in je lijf (hoe moeilijk ook) het draagbaarder maken
Dat het bij ons relatief snel raak was was echt een cadeautje. Dat het eindigde in een MA was wel erg wrang, maar terugkijkend had ik de hele tijd al een "onderbuikgevoel" dat het niet goed zat. Misschien ligt het aan mijn levensinstelling dat ik positief alles tegemoet zie ondanks een periode van tegenslag. Ik heb nu nog wat dingen in mijn leefstijl gewijzigd om de voorwaarden nog optimaler te maken en meer kan ik niet doen. Ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Héél mooi dat je zo positief kan blijven! Kan ik wel van leren!! Wat verander je dan zoal om het nog optimaler te maken? Voeding?
Ik hou me sterk aan het feit dat we er hier met elkaar over kunnen praten! En vooral elkaar goeie moed blijven geven
Geen wijntjes meer op zaterdag (nu alcoholvrij haha) en geen koude salades meer eten en ook mijn bubbeltjeswater niet meer uit de koelkast maar op kamertemperatuur. Voor de rest eet ik ruim voldoende (groene) groente, vis/vlees, noten en goede vetten (deed ik al, ik eet ketogeen). Ik neem braaf mijn Natalis pre zwanger worden multivitamines.
Nee ik heb alle testen die ik had liggen op de zelfde dag even toe gevoegd. Dus overal staan de zelfde datums voor nu. Maar ga alles er even opnieuw in zetten. Kijken wat hij doet.
Ik hoorde dat dat niet bevorderlijk is om je baarmoeder warm te houden. Dus voor mij ff geen koude dranken meer voor een tijdje.
Ik weet niet of het waar is, maar ik ben met accupunctuur begonnen en die zeiden hetzelfde. Dit klinkt een beetje zweverig maar het moet een warm nestje zijn voor het eitje om in te nestelen. Ik ben onwijs nuchter maar ben ook op een punt dat ik bijna alles wil probeer. Advies was geen koud drinken, geen ijsjes, veel rood fruit, gember thee en warme soepen om je lijf te verwarmen. Ik had graag willen zeggen dat dat de truc was maar helaas nog niet zwanger maar heb er 1 maand met die leefstijl op zitten dus wie weet
Ik eet nu ook alleen nog warm eten overdag (ik eet geen brood, dus dat valt af). Eerder was het 1 grote maaltijdsalade en 1 warme maaltijd. Ijsjes heb ik niet ketogeen, dus die eet ik toch al niet. Tussendoor eet ik noten.