Dan zou ik vanaamp de predictor met sterke urine doen. In de ochten testen is geen must hoor. Gaat erom dat je urine geconcentreerd genoeg is om goed te testen... Ik testte altijd in de avond/namiddag positief
Ja klopt. Ik kijk gewoon even wanneer het donker genoeg is na een tijdje niet gaan. Ben wel beetje bang voor die witte test weer. We zijn nu zo'n 10 maanden bezig, maar wel maar 3 eisprongen gehad. en met diagnose PCOS weet ik niet zo goed wat komem gaat nog. Laten we hopen dat het raak is en ik niet verder aan de hormonale medicatie moet. We gaan het zien, zou wel weer een hele gelukstreffer zijn.
Ja mijn geloof is direct weg. Maar het is 10 DPO dus zou nog mogelijk moeten zijn met late innesteling. Ga er niet vanuit, niet eens een heeeeeel licht tuurstreepje dus... laat die menstruatie maar snel komen dan.
Fijn dat je naar een andere gyn mag! Ik hoop heel hard voor je mee dat het deze ronde al raak is. Ik heb gistef en vandaag super veel buikpijn ik zie gewoon op tegen deze menstruatie als dit de voorbode is
Ja snap ik. Laat het maar snel over zijn dan kan je weer verder!! Voor mij deze ronde niet raak denk ik. Het is nog mogelijk maar net een negatieve test. Op 10 DPO. Heb jij je uitslagen voor hormoon onderzoek enzo al binnen?
Vorige maand had ik op 10 dpo ook negatief. Op 11 en 12 dpo een streepje... Helaas later de dag op 12 dpo braken de sluizen