DPO meiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haileybaby

haileybaby Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Jaaaa ga heel hard voor je duimen♡♡♡

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  2. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Ooh wauw wat spannend!!

3. Misspinkline25

Misspinkline25 Actief lid

20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Wat een nare onzekerheid zo, inderdaad zien dat je nog een keer mag prikken!

4. Wishmommy84

Wishmommy84 Niet meer actief

Hcg was inderdaad gestegen naar 83 (gisteren geprikt). Dinsdag was hij 29. Ze had niet verwacht dat hij zo zou stijgen en ze zei, met heel veel voorzichtigheid, dat dit misschien nog wel een normale zwangerschap kan zijn. Op basis van de stijging verwacht ze geen bbz. Het is nog zo vroeg dat ze er eigenlijk nog niets over kan zeggen. Ik weet het allemaal even niet meer, word er heel onzeker over en voel me alles behalve zwanger.

Snap ook niet zo goed hoe het werkt met urinetesten en bloed. Je zou toch verwachten dat met 83 hcg je test duidelijk is?

Mommy94 vindt dit leuk.
  5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 ik weet dan urine en bloedtesten 2 verschillende werelden zijn. De urinetesten meer een indicatie, maar bloed geeft echt een zekere waarde. Daarbij kan de concentratie in urine ook sterk wisselen.

Ik heb wel eens gehoord dat een bevruchte eicel ook wat dagen stil kan staan om vervolgens toch verder uit te groeien.

Knuff meid, ik hoop zo gigantisch voor je dat het toch goed gaat!

Wishmommy84 vindt dit leuk.
  6. Wishmommy84

Dank je wel lieverd❤️, ik hoop het samen met je en ook voor jou mooie oploop

7. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 oh? Dat is een andere wending!
    Heb je nog andere testen in huis? Misschien dat diegene die je hebt gebruikt niet zo snel oplopen?
    Ik hoop het zo voor je meid!

8. Wishmommy84

Ik hoop dat ik me of heel erg verrekend heb (wat eigenlijk niet kan met pregnyl), ik een late bevruchting en innesteling heb gehad en misschien nog wel een diapauze. Ik weet het klinkt vrij onwaarschijnlijk (alhoewel de late bevruchting en innesteling wel zou kunnen), maar test morgen nog maar even door met Sensitest en doe wel even een clearblue kruisje test. Predictor is super maar die reageren al vanaf 10iu dus die zullen wel vrij duidelijk zijn. Helaas zal alleen de tijd het leren. Ik hoop ook zo dat het hcg in dit zelfde tempo blijft vermeerderen maar we zullen het zien

9. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 ik hoop met je mee! ben heel benieuwd wat de testen gaan doen en hoe het er maandag uit gaat zien.

10. Mommytobe090818

Mommytobe090818 Bekend lid

12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Jaaaa!! Die is duidelijk! Proficiat!! :D

11. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
  12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

13. Wishmommy84

Wat goed!! Je bent zwanger :):). Is dit een vroege of normale test?

14. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
  15. Wishmommy84

Ik heb ook getest en zie wel oploop, zeker als je het over twee dagen bekijkt. Ook nog even met CB gedaan en die is super duidelijk.

Bijgevoegde bestanden:

Mommy94 en haileybaby vinden dit leuk.
  16. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 goh wat een duidelijke oploop inderdaad. Och meid, ik hoop zo voor je dat het tóch goed zit! Jammer dat ze nu ook nog niks op een echo kunnen zien. Wanneer was/is je nod?

17. Wishmommy84

Ik hoop dat ook zo erg, maar hoe dan ook, voor nu ben ik zwanger. Wat de uitkomst ook gaat zijn. Nod weet ik eigenlijk niet. Varieert voor mij tussen de 12-15 dagen na eisprong. Dus dat kan ergens tussen zondag en woensdag zijn. Afgelopen maand had ik LF van 14 dagen dus dat zou afgelopen woensdag zijn geweest.

Als je zo rekent zijn die testen zo gek nog niet. Onderste Sensitest en mijn eerdere predictors was dan -2 nod (+/- 4 dagen na vermoedelijke innesteling) en die van vandaag dus +3 na nod.

Bij mijn zoon begon ik ook met lichte streepjes pas op 12 dpo en had ik met 4+6 pas een donkere test streep en pas met 5+3 een knaller.

Je gaat toch dingen bedenken waarom het zou kunnen kloppen omdat je zooooo graag wil. Liefst natuurlijk zonder bloeding die ik gehad heb en met een knaller op Nod. We gaan het meemaken, ik test rustig door en hopelijk maandag nog een keer prikken

18. Wishmommy84

Ps is een beurs gevoel (beetje menstruatie achtig gevoel) in je baarmoeder normaal? Denk iedere keer alsof er een steen daar zit, zo’n zwaar gevoel, alsof ik ongesteld ga worden

19. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.024
    113
    Vrouw
    @Wishmommy84 dan zijn de testen inderdaad zo gek nog niet. Ik hoop het meid!
    Zou er met je termijn van maandag al iets van een zwangerschapsring te zien moeten zijn op een echo?

Edit: een beurs gevoel herken ik niet direct, wel lichte krampjes.

20. Wishmommy84

Nee n principe niet, is nog te vroeg maar
    Volgens mij is de arts zelf ook heel benieuwd en ze leeft zo enorm mee

Dubbeltje82 en Tuttebelleke vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina