NOD-lijst: ♡ Susan87 - 30 jaar - ronde 11 - 1e kindje - NOD 25/26 sept ♡ Haileybaby - 32 jaar - ronde 16 - 3e kindje - NOD 27 sept ♡ MinnieM - 31 jaar - ronde 3 (2e na vmk) - 2e kindje - NOD 7 okt ♡ Mommy94 - ronde 4 (11 mnd) - 2e kindje - PCOS - NOD ? ♡ Haya - 27 jaar - ronde 4 - 2e kindje - NOD ? Zwanger: ♡ Tuttebelleke - 34 jaar - ronde 14 - 2e kindje - uitgerekend 11 mrt - JONGEN ♡ Jootje87 - 32 jaar - ronde 1 (IUI) - 2e kindje - uitgerekend 24 mrt ♡ Linatje - 35 jaar - ronde 2 - 5e kindje - uitgerekend 1 april ♡ Sylva - 33 jaar - ronde 4 - 2e kindje - uitgerekend 4 mei ♡ Mommytobe090818 - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje - Uitgerekend 18/19 mei ♡ Wishmommy84 - 35 jaar - ronde 15 - (OI) - 2e kindje - uitgerekend 28 mei ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 5 (3e na ma) - 3e kindje - uitgerekend 2 juni Afspraken: ♡ Mommy94 - 23 september uitslag hormoononderzoek ♡ Wishmommy84 - 28 september vroege echo ♡ Mommytobe090818 - 30 september eerste echo ♡ Sylva - 13 oktober termijnecho en intake vk ♡ Mommytobe090818 - 15 oktober 2de echo ♡ Tuttebelleke - 21 oktober 20-weken echo ♡ Dubbeltje82 - 23 oktober 1e consult fertiliteit ****************************** Even weer alles op opvolgende data gezet en mijn afspraak in de lijst gezet.
Ik werd net gebeld door de fertiliteitskliniek.... pff ik word zo moe van onze huisarts. Ze had doorgegeven dat wij moesten worden geregistreerd als stel met kinderwens en een benodigde semenanalyse... wtf, die dokter van ons heeft dus de doorverwijzing na deze aan ons te hebben gestuurd nog eens gewijzigd en er een compleet ander verhaal van gemaakt. Gelukkig heb ik mijn verhaal even kunnen doen over hoe het gesprek met de huisarts was en het resultaat daarvan. Ook aan kunnen geven wat mijn eigenlijke zorgvraag was/is en ook dat ik momenteel pril zwanger ben. Het duurde even, maar uiteindelijk kan ik gewoon alleen komen (manlief hoeft niet mee). Wat er de komende weken ook gaat gebeuren, de afspraak is gemaakt en kan blijven staan.
Serieus die huisarts heb je echt niets aan zeg. Fijn dat die er tussen uit is en je precies je vraag bij ze neer hebt kunnen leggen. Ook heel fijn dat de afspraak mag blijven staan, geeft toch een beetje een vangnet wat er ook gebeurd. Hopelijk heb je ze niet nodig en hebben we over 8 maanden een baby (hopelijk allebei)
Idd! En zeker dat laatste! Ik zou tijdens de afspraak 8+2 moeten zijn... Zo'n beetje op de termijn dat de vrucht bij de MA stopte met groeien.
Zo spannend en beladen he. Lukt het je een beetje om los te laten of ben je er net zo gestresst mee bezig als ik (het laatste denk ik niet gezien je iets beter kan relativeren )
Nou ik ben geweest. Deels goed, deels afwachten. In het gesprekje voor de echo vertelde de gyn dat ik gezien mijn cyclus aan de medicatie mag voor een eisprong en eigenlijk per direct. Maar tijdens de echo zagen ze een grote cycte op mijn eierstok, dus nu moet ik even de bloeduitslagen van vandaag afwachten om te zien of ik echt aan de medicatie mag en of dat met tabletten of met injecties moet/kan. Dus ik ben benieuwd naar vrijdag en heel blij verrast dat ze meteen medicatie in willen zetten en niet eerst een ronde monitoren.
Call me crazy, maar ik denk dat dat mede komt door de progesterall en de innestelingsthee. Dat schijnt je progesteron te verhogen. Ook het loslaten helpt enorm... Als het niet goed mocht gaan, heb je er iig alles aan gedaan om het te laten slagen. Dan heeft het zo moeten zijn.
@Wishmommy84 al iets meer gerustgesteld door de antwoorden over de sensitest in het andere topic? Of door prachtige testen van vanmorgen?
Ja wel iets eigenlijk , heb vanmorgen niet getest (ze zijn op van Sensitest). Heb wel Kruidvat gehaald en die doe ik denk ik morgenochtend , daarna moet ik echt stoppen
@Dubbeltje82 misschien een stomme vraag hoor. Jij het het over witte vlokken in je urine. Hoe moet ik mij dat voor me halen. Heb namelijk me eige urine gecontroleerd en daar zweven allemaal witte mini vlokjes in.
@haileybaby met witte vlokken bedoel ik echt dikke witte vlokken en slierten (waarschijnlijk is dit gewoon afscheiding dat meekomt met het plassen hoor)
heb bij mij de hoop compleet opgegeven dat dit goed zit. De Sensitest blijft hetzelfde / iets lichter zelfs en gisterenmiddag nog een kv test gedaan die voor deze termijn echt veel te licht is. Ook heb ik totaal niet het gevoel zwanger te zijn en lijken de kwaaltjes af te nemen. Alles in mijn lijf zegt dat dit niet goed zit en daar heb ik me voor nu bij neergelegd. Heb nog nooit zo’n sterk gevoel gehad. Kreeg een hele vreemde rust over me dus heb ook geen spanning meer voor maandag. Weet zo zeker dat die echo gaat bevestigen wat ik eigenlijk al vanaf het begin wist, dit wordt geen mei kindje. Alle tranen zijn op gegaan in de voorbije dagen. De test van vanmorgen bevestigt het alleen maar dat mijn gevoel klopt. ga vandaag ziekenhuis bellen of ik hcg mag prikken zodat ik maandag direct een plan van aanpak kan maken. het enige waar ik wel echt mee worstel is dat waarom dit soort dingen er nu ook nog bij moeten. De weg hier naar toe was al zo lang en pijnlijk, dit had er niet bij gehoeven, maar ja daar houdt de natuur geen rekening mee natuurlijk
@Wishmommy84 ik zal geen woorden neerzetten om je op te peppen, al vind ik het er nog niet uitzichtloos eruit zien. Als deze mindset je erdoor helpt en je misschien behoedt voor een eventuele klap, dan snap ik de zelfbescherming. Ik hoop dat je snel mag bloedprikken, dat je misschien vandaag al op echo mag en dat je blij verrast wordt.
Dikek knuf, ik heb zo nu en dan net je mee gelezen en snap je gevoel van oneerlijkheid. Sterkte en hoop dat je bloed uitslag en echo meer duidelijkheid geven