DPO meiden

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    He goed nieuws!! Dat voelt vast goed of niet?

    Niet iedereen heeft er bijwerkingen van maar ik kreeg enorme opvliegers ‘s nachts, werd heel zwaarmoedig (echt op het depressieve af) en kreeg nog dunner baarmoeder slijmvlies (4 mm rond eisprong). Na 5 cycli overgestapt op spuiten. Hoor ook genoeg mensen die totaal geen bijwerkingen hebben hoor!!
     
    Mommy94 en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  2. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Misspinkline25 fijn dat er iets is gestart! En hopelijk vallen de bijwerkingen inderdaad mee en anders snel aan de bel trekken.
     
    Misspinkline25 vindt dit leuk.
  3. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Misspinkline25 ik hoop voor je op weinig bijwerkingen meis. Toi toi toi
     
    Misspinkline25 vindt dit leuk.
  4. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Hoi meiden! Ik ga heel even bij lezen. Ik heb zoveel last gehad van vermoeidheid en misselijkheid dat ik het niet bij kon houden om in meerdere topics actief te zijn. Daarbij ook nog positief getest op corona deze week. Ben inmiddels alweer volledig hersteld en klachtenvrij, maar ben een week goed ziek geweest.

    Heb 20 pagina's te lezen.. :roflmao: Woops, haha :rolleyes:
     
    MinnieM, Mommy94 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  5. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ai @Sylva best pittig allemaal. Knuff
     
    Sylva vindt dit leuk.
  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Wat jammer dat missmommytobe300 niet meer actief is al begrijp ik het wel heel erg goed :( Meid, mocht je toch nog stil meelezen, mijn gynaecoloog hield ook 10 als onderwaarde voor progesteron aan. Dus dan zit je met 19 goed. Heel veel succes meis! Hoop dat het je snel gegund mag zijn en dat je dan heel vlug weer terug komt!

    @Wishmommy84 wat een ontzettend verdrietig nieuws dat het toch niet goed zat bij je :( Het laatste waar je vanuit gaat is dat als het dan eindelijk raak is het ook nog misgaat. Super oneerlijk! *knuff*

    @Mommy94 hopelijk mogen de hormonen nou net dat ene zetje geven om wel zwanger te mogen raken! Op naar geluksronde 4! ☘

    @Dubbeltje82 waaaaaah!!!! Wat zie ik nou!? Gefeliciteerd meid!! :D Hoe voel je je? Je was er vroeg bij zeg met je positieve testen :thumup:

    @Misspinkline25 wat fijn dat je met de clomid mag beginnen! Hopelijk snel je eisprong en niet al teveel last van bijwerkingen.

    @Tuttebelleke wat leuk zeg, een jongetje! :D Al lekker kleertjes en dingetjes wezen shoppen?

    @haileybaby @Susan87 jammer zeg :(

    Het was ook even flink pittig, maar het gaat gelukkig een stuk beter nu. De Emesafene sloeg niet aan, dus moeten wisselen naar de Primperan en na 6 dagen geprobeerd te zakken en dat ging goed. Zit nu al 4 dagen zonder medicatie en af en toe nog licht misselijk als ik moet eten, maar dat is goed te doen. Qua corona: ik dacht dat ik voorhoofdholteontsteking had icm buikgriep, maar mooi niet.. Gekkigheid..

    De echo was hier de 14e in ieder geval goed! Kloppend hartje gezien en mooi op termijn. Heb een doppler in huis en al twee keer het hartje mogen horen, dat is zo fijn! Moet alleen oppassen dat ik het niet te vaak wil doen, want ik heb geen idee in hoeverre zo'n doppler kwaad kan. Ben aan het aftellen naar de termijnecho op 13 oktober! :D
     
    Susan87, Wishmommy84, Mommy94 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Sylva wat fijn dat de echo goed was en je het zelf met de doppler ook al gehoord hebt!

    Hier gaat het goed hoor. Op en gigantisch zere voorgevel na geen klachten verder. Tja, beetje bandenpijn bij het mountainbiken en op de step, maar dat mag geen naam hebben. Deze zwangerschap voelt heel anders, meer zeker, dan de vorige waar het mis ging. We zullen zien of mijn gevoel juist is. Nog 3,5 week en dan de eerste echo.

    Ik had 8 dpo in de avond inderdaad al een eerste streepje, dat was best vroeg.
     
    Mommy94, Wishmommy84 en Misspinkline25 vinden dit leuk.
  8. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    FIjn dat alles goed gaat met je! Vaak zegt zo'n gevoel al heel veel, dus we gaan er vanuit dat je gevoel goed zit! ;) Spannend, de eerste echo! :D Op naar een mooie echo met een kindje en een kloppend hartje! ❤️️
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  9. Misspinkline25

    Misspinkline25 Actief lid

    20 jun 2020
    429
    461
    63
    Vrouw
    Tot dusver heeel moe (kan dat ook door clomid?) En erg zwaarmoedig. Ik merk dat ik een beetje angstig ben voor de komende dagen qua bijwerkingen. Maar alles voor een goed doel!
     
    Mommy94 vindt dit leuk.
  10. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ach lieffie... Knuff voor jou
     
    Misspinkline25 vindt dit leuk.
  11. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Vanmorgen bruinverlies en een raar, niet te beschrijven, gevoel.... ik probeer positief te blijven, bruin is immers oud bloed, maar voel me er toch niet helemaal gerust op (misschien speelt de MA nog door mijn achterhoofd?)

    We wachten maar geduldig af wat komen gaat.
     
  12. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Knuffel!! Maak het goed bespreekbaar bij je gyn hoor want dit zijn bekende bijwerkingen. Ik vond met name de zwaarmoedigheid heel heftig
     
    Misspinkline25 vindt dit leuk.
  13. Wishmommy84

    Wishmommy84 Niet meer actief

    Née née née nee, dit willen we niet lezen. Absoluut bruin is oud bloed en schijnt heel normaal te zijn. Snap dat de MA zijn sporen heeft nagelaten dus hoe kan je nu niet ongerust zijn. Vertrouw op je gevoel dat het goed zit, geloof daar heel erg in!! Ik denk aan je en dikke knuffel
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  14. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Wishmommy84 vindt dit leuk.
  15. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Dubbeltje82 gets :( Ik heb van 5,5 tot 7,5 week dagelijks wat bruinverlies gehad. In die tijd 4 echo's gehad, ook omdat ik ervoor dus twee miskramen had. Alles goed gelukkig!
     
    Wishmommy84 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  16. Mommytobe090818

    Mommytobe090818 Bekend lid

    12 jul 2018
    633
    716
    93
    Vrouw
    Gatver ! Ik had vorige week ook bruinverlies. Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis dus kon gelukkig direct bij de gyn terecht. Echo gekregen, hartje klopte mooi was toen 6w1d perfect mee volgens berekening van laatste menstruatie. Maar er was ook een klein hematoom te zien, kan van innesteling zijn of een bloedvatje die gesprongen is. Moest het een week rustig aan doen... Gelukkig 30/9 terug een echo, deze stond gepland als eerste echo. Schrik zit er hier dus ook wat in.
    Dikke knuffel! ♥️
     
  17. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
  18. Susan87

    Susan87 Lid

    25 jun 2020
    87
    66
    18
    Vrouw
    Oh nee toch; ik snap dat je daar helemaal de zenuwen van krijgt. Hopelijk kun je snel bij iemand terecht?
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  19. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Her is elke keer maar een klein veegje en ook maar heeeeel licht bruin. Dus voorlopig vertrouw ik er even op dat het goed komt. Op een echo is nu toch nog niks te zien, en het verandert ook niks.
     
    Susan87 en Wishmommy84 vinden dit leuk.
  20. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina