Hallo allemaal. Ik zit midden in de eerste IVF behandeling. Aankomende donderdag zal hoogst waarschijnlijk de punctie plaats vinden. Vanwege de endometriose ben ik doorverwezen voor ivf. Ik heb zelf eerst een half jaar "geoefend" maar zonder de pil voelde ik mij steeds slechter. Ik ben geopereerd aan de blaas omdat daar endometriose zat. Nu is het bij de echos niet te zien dat is heel positief. Het is er wel maar niet meteen in beeld nu! Wie heeft er ervaring met Ivf en endometriose daar ben ik heel nieuwsgierig na.. Ik hoop natuurlijk dat de eerste poging zal lukken om niet weer alles opnieuw te moeten overdoen! De verdere testen van mij en mijn vriend waren zeer positief!! Ik hoop op goede ervaringen! Groetjes Ikk
wij hebben icsi gehad ik heb ook endo en ben van te voren ook geopereerd , helaas heb ik door de endo verminderen ei aan maak en een kapotte eileider maar zoals je ziet gelukt hoor heb 4 pogingen gehad en een volledige poging met 3 eitjes en 1 daar van is nu mijn baby boy .. dus hier ook ondanks vele verklevingen en kapotte zooitje daarbinnen gelukt inderdaad blijf positief
ik heb ook endo, maar helaas nog geen positief nieuws inmiddels 2 keer geopereerd, en nu 4 terug plaatsingen gehad. gelukkig zijn er ook wel positieve verhalen...... veel succes meid met je 1e poging
He meiden zie ook de andere topic onder MMM---> Endometriose en de medische Malle Molen. Heel veel dames met Endo en IVF of ICSI Ik heb het ook en ben net begonnen met spuiten en heb mijn punctie rond de 14de.