Voedingskussen, babybadje, enzovoorts

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by vanesje, Jun 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    #1 vanesje, Jun 14, 2009
    Last edited by a moderator: Jun 26, 2009
    Het voedingskussen (blauw) is compact en multifunctioneel. Tijdens de laatste maanden van de zwangerschap is het handig om je buik of je benen er op te laten rusten. Bij het voeden van de baby zit je stabiel met ondersteuning in de rug en de baby ligt comfortabel zacht. Wanneer de baby zo rond zes maanden leert te zitten, kun je het kussen zodanig gebruiken, dat je het om hem/haar heen legt, zodat hij niet kan omvallen. Het kussen is niet gebruikt i.v.m. een baby die geen borstvoeding wilde.

Hoes die erom heen zit is afneembaar en wasbaar.

Afhalen in Beek en Donk, Almere of Etten-Leur of verzendkosten voor koper

http://link.marktplaats.nl/258676637

2. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

Jan 6, 2009
    438
    0
    0
    Breda
    wat wil je ervoor hebben?

3. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hoi Sanne, voor 15 euro mag hij weg (hij ligt mij nu in de weg) ;). Hij was nieuw ruim 40 euro

4. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

Jan 6, 2009
    438
    0
    0
    Breda
    ik wil graag even mijn eerste echo afwachten (ca 3 juli), zodat ik zeker weet dat alles goed zit. Mocht ie dan nog niet verkocht zijn dan laat ik het je weten. Woon zelf in Breda, dus kan hem evt. afhalen in Etten-Leur.

5. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Natuurlijk dat is prima, geen enkel probleem! Spannend joh.....

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Het bad bevat 2 navulflacons van Zwitsal verzorgingsproducten á 200ml. Daarnaast is er een thermometer in het bad geïntegreerd waardoor je in één oogopslag de exacte temperatuur van het badwater af kunt lezen en op de graad nauwkeurig kunt volgen. Het Thermobad beschikt over een veilig afvoersysteem met geïntegreerd badstopje dat je kunt lostrekken zonder je hand in het water te hoeven steken. Het bad kan gebruikt worden in combinatie met de bébé-jou badstandaard en kan zo eenvoudig in bad- of babykamer worden neergezet. Aan de standaard zit een handige handdoekring, zo heeft u alle benodigdheden direct bij u in de buurt!

Alleen eerste maand gebruikt. Het bad met standaard is in goede staat, in badje zelf zitten twee gleufjes ontstaan door droog staan, zie foto (niet van invloed op het gebruik!)

Advertentienummer op Marktplaats: 261245497

7. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hoi Sanne, ik heb ook een BebeJou thermobadje te koop voor je.

Zie Advertentienummer op Marktplaats: 261245497

8. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Mag gesloten worden

Share This Page