Dr. Brown brede of smalle hals?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gl0ria, 29 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Ik ga zo langzaamaan maar eens spulletjes kopen.

    Bij mijn eerste was er maar één soort dr. Brown fles, nu zie ik een brede en smalle hals.

    Wat zijn de verschillen en wat zijn jullie ervaringen?
     
  2. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wij hebben bij beide de brede gehad.
    Vond de smalle niet fijn in de hand en niet fijn om de voeding in te doen, te veel geknoei ;)
     
  3. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.870
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dat ik bij 3 kinderen voor alle drie uiteindelijk op een andere fles ben uitgekomen.

    Ik zou van beiden er eentje kopen en dan na een week besluiten welke je het prettigst vindt.
     
  4. Loes23

    Loes23 Actief lid

    23 jul 2013
    410
    365
    63
    Wij hadden ook de dr Brown brede halsfles bij de tweede. Maar vond uiteindelijk de flessen van Avent (van de eerste) fijner. Gewoon uitproberen wat voor jou en je kindje het beste werkt.
     
  5. SofiaSofia

    29 aug 2019
    40
    17
    8
    Ik denk dat het heel persoonlijk is. Wij zijn gestart met de smalle hals vanwege goede ervaringen van familie, maar zijn overgestapt op de brede hals en daar dronk ons kind veel beter uit. Dus uit eigen ervaringen zou ik de brede hals weer nemen.
     
  6. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik vond de smalle beter in de hand liggen, dus hier de smalle weer gekocht ;) Gewoon eentje kopen en als hij bevalt is dat goed toch? Zo niet ga je op verder onderzoek uit. Van Avent zot er vaak in zo’n babydoos ook een flesje, dus heb je die ook alvast in huis.
     
  7. Zuul

    Zuul Fanatiek lid

    19 aug 2020
    2.520
    3.208
    113
    Vrouw
    Wij hadden de smalle hals en die was wel prettig om vast te houden en te gebruiken. Als je van te voren gewoon een poedertoren klaar zet hoef je ook niet te knoeien met het poeder erin doen.
    Wij zijn uiteindelijk toch over gestapt op difrax omdat onze premature dochter die beter kon pakken en ik niet doorhad dat de spenen van difrax ook gewoon op de dokter Brown passen:roflmao:
     
  8. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Wij hadden (hebben ze nog) voor de oudste 2 ook brede hals!
     
  9. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Wij hebben smalle hals omdat we dat zelf prettiger vonden vasthouden. Een vriendin van mij heeft brede hals omdat de speen dan meer op een tepel zou lijken en zij kolft.

    bij de eerste hadden we ook de dr Brown spenen er op, maar onze tweede wou die niet en voor hem gebruiken we difrax spenen op de dr Brown fles
     
  10. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Hier bij de eerste smalle hals, super fles!

    Bij de tweede de nieuwe brede fles getest.... hier was t maar niets. Dus overgestapt op smalle hals, en wederom perfect!
     
  11. RM1996

    RM1996 Fanatiek lid

    15 feb 2019
    2.035
    2.386
    113
    Vrouw
    Goede ervaring met de brede halsfles, icm borstvoeding toen raadde de kraamzorg deze ook aan, brede speen komt (meer) overeen met tepel. En geen klachten van lekkage oid.
     

Deel Deze Pagina