Ervaring Difrax BtoB kolf?!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Kruimel2010, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heeft er al iemand ervaring met de Difrax BtoB kolf http://www.difrax.nl/nl/assortiment/breast-to-baby?

Ik heb nu een Avent Isis IQ Uno, maar die begint het steeds minder goed te doen, beetje te intensief gebruikt denk ik. Dus ben op zoek naar een andere.

De BtoB lijkt me wel erg prettig omdat je dan je handen vrij hebt tijdens het kolven..

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    deze kolf is nog niet op de markt, dus denk niet dat iemand er al ervaring mee heeft.

3. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet!? Hmm heb ik daar even overheen gekeken. Het lijkt me wel een ideaal ding, lekker je handen vrij!

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    medio 2011 staat op de site. zal binnenkort wel te koop zijn lijkt me

5. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    lijkt mij ook een erg fijne kolf

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Leek mij ook wel wat, ik zag al wel een advertentie, maar toch nog niet te koop?!

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    #7 dirksmama, 14 jun 2011
    Laatst bewerkt: 14 jun 2011
    Hij is op de dfrax site niet te vinden. Maar voor een goede kolf zou ik toch liever voor een merk kiezen dat z'n sporen al verdiend heeft hoor!

wijziging:
    Even op andere site gekeken. Ik denk niet dat dat bij veel vrouwen gaat werken. Kolven gaat in mijn ervaring toch vaak beter als je je handen erbij gebruikt, om een borst te ondersteunen of om mee te masseren. Denk dat dit apparaat boven een cup B minder effectief zal zijn.

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja maar deze is nog niet eens op de markt dan weet je toch ook niet of het een goede of slechte kolf is???;) Kennis van mij mag de kolf trouwens uitproberen. Ze krijgt hem binnenkort binnen. Hoor dan wel doe die bevalt.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als ik kijk naar het design dan heb ik zo mijn twijfels.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik kolf ook zonder handen :) Steek de zuignappen (of hie heet dat) in mijn bh en type gewoon verder (cup E hier momenteel). Kan dus wel hoor, ik ben ook erg benieuwd naar de kolf. Vind hem er erg mooi uit zien, ook praktisch dat het in een fles gaat (scheelt ruimte) al red ik dat denk ik niet altijd :) Kolf is altijd een gok, je weet nooit hoe die je bevalt en ervaringen zijn altijd verschillend.

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik snap op zich wel wat Dirksmama zegt, want Difrax heeft nooit eerder een kolf op de markt gebracht. Het kan best goed zijn, maar er zullen wellicht "kinderziekten" in zitten die in de versie 2.0 eruit gehaald zijn. Ik ga nog door met mijn Medela Pump in Style en hoop dat hij het nog enige maanden voldhoudt (maakt af en toe geluiden die ik niet ken... verdacht ;) )

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Merk en type graag?! Best interessant namelijk!!! :)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh gewoon met mijn Swing en ook met mijn mini-elecktric-plus (verder een rotkolf trouwens).
    Ik haak die nappen achter mijn voedingsbh (bandje loopt er zeg maar overheen) en dan blijven ze gewoon hangen. Heb er ooit een plaatje van gevonden op internet maar die nooit meer kunnen vinden. Ga nog eens zoeken.

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nee, dat lijkt me niets, 150 cc melk die aan mijn borst hangt ;)

15. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als ik bij Medela kijk (en dat is eigenlijk de grootste kolf-leverancier) hebben ze nou niet direct een kolf die geschikt is voor mijn situatie... dus waarom zou je Difrax dan geen kans geven, het lijkt mij een ideale kolf! Handenvrij vind ik toch wel erg gemakkelijk... vooral als ik zometeen weer aan het werk ga!

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je een goedpassende BH hebt en je tepels zitten op een geschikte plek, dan kan dat inderdaad heel goed. Ken ook een moeder die samen met haar man een soort constructie met een kleerhanger gemaakt had om het op z'n plaats te houden.

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat zou ik wel eens willen zien! :D ;) :D

Deel Deze Pagina