dr Brown fles

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door germar, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook een Dr Brown's fan!!!! Onze dochter had vreselijke krampjes en spuugde zo ontzettend veel! De krampjes werden zeker minder door deze fles. Ik heb zowel brede als smalle hals geprobeerd, maar vond persoonlijk de smalle beter. Ze heeft een klein mondje en vouwde haar lipjes niet goed om de brede speen.
    Ik heb nu ook weer een dr Brown's fles gekocht. Een kleintje, omdat ik het zo'n mega fles vind voor die eerste periode haha maar dat is gewoon mijn ding! ;)

Spugen werd er ook iets minder door, maar dat veranderde het meest toen ik overstapte van de Nutrilon AR naar de Friso Comfort!

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Blij te lezen deze berichten.
    Wij hebben ook de dr. Brown smalle flessen gekocht.
    Werd ons ook aangeraden door veel tevreden gebruikers.
    Ben benieuwd.

3. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Werd t spugen maar iets minder? Ik gebruik voor mijn meisje Friso standaard..zou dat niet voldoende zijn met een dr Brown fles?

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hier niet. Ik ben van de dr Brown overgestapt op de S flessen van Difrax. Voor ons heerlijke flessen, minder krampen en geen tot amper lucht opzuigen.

Heb er 5 gekocht en ik zweer erbij. Maar niet elk kindje is hetzelfde en we zijn uniek. Kwestie van uitproberen..sucses..niets vervelenders als die gemene krampjes he.

5. Bika

Bika Niet meer actief

Merkte geen verschil bij mijn zoontje, alles kwam er nog even hard uit. Krampjes heb ik ook geen verschil in gemerkt.

Heb bijna alle merken wel geprobeerd, allemaal exact hetzelfde resultaat. Uiteindelijk op de Difrax blijven hangen omdat hij die het fijnste vond (ik niet, prut merk!! alle flessen de een na de ander kapot).

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij mijn oudste de Born Free gebruikt geweldige flessen.
    oen bij mijn jongste begonnen met Difrax gewoon omdat ik die er leuker uit vind zien, maar die flessen waren voor mijn zoontje echt 10x niks. binnen 5 minuten de fles leeg, verslikken, zuigbehoefte niet bevredigd en krampjes dus weer de born Free gekocht en meteen resultaat. Geweldige flessen.

Born Free en drBrown zijn overigens precies dezelfde flessen.
    Het ventieltje wat in de fles zit zorg ervoor dat er geen valse lucht in de fles komt en ze daarom niet snel kunnen drinken. Breed of smal is maar net wat ze gewent zijn. Als je nu smalle difrax hebt kun je nu ook smal nemen. Bv kindjes doen het vaak beter op brede flessen omdat ze gewent zijn om groot aan te happen. Gewoon eerst 1 flesje kopen om te proberen je hebt ze zo bij gehaald als ze bevallen.

Deel Deze Pagina