Ik kan je sab simplex aanraden voor de krampjes! Verkrijgbaar via een duitse apotheek, st jozef. Dat werkt hier erg goed.! Dr brown zijn wij gaan gebruiken nadat difrax niet werkte. Nu gebruiken we de dr brown met de difrax spenen
Hey F, Om die reden ben ik weer terug gegaan naar de Avent flessen. Ik maakte de flessen aan met gekookt (bron) water en het jbpm er al door. Roeren met een vork. Zoonlief heeft tot aan zijn eerste tandjes de kleinste speen van Avent gehad. Dat vond hij misschien niet de meest prettige maar op die manier kon hij zichzelf niet volgooien. Hoop dat het inmiddels weer beter gaat.
Offtopic: Hey!! Moet jij ondertussen niet bevallen meid hahaha! Wij zitten op facebook met smart te wachten op bericht Maar van de avent kreeg ze heel veel krampjes helaas Want vind die flessen wel super fijn in gebruik en qua spenen. Zodra de grootse krampjes periode afgelopen is ga ik het weer met avent proberen. De difrax speen small doet het hier gelukkig super!!
Hier bij onze zoon groot fan geweest van de Dr Brown flessen. We hebben nu voor onze dochter deze ook, maar dan de nieuwe variant... En ben er nog alles behalve tevreden over. Enige is dat ze met deze fles hem niet zo snel leeg heeft, wat heel wat krampjes bespaard. Meer die dit herkennen met de nieuwe flessen? Speen die vacuum zuigt, fles die lekt, veel sneller drinken. Op oude fles kon ze prima met speen nr 1, nu met de prematuur speen gaat het soms nog erg snel, terwijl ze eigenlijk niet eens een grote zuigbehoefte heeft.
De oude zijn online nog wel te koop. Ik heb geen ervaring met de oude dus geen idee of die beter zijn maar zag ze online nog wel regelmatig langs komen. Lekken en vacuüm zuigen had ik geen last van.. heb nu een difrax speen erop want vind de spenen van dr. Brown dus echt een kriem.
Speen die vacuum zuigt is hier herkenbaar, tot mijn irritaties af en toe. Dacht eerst dat me dochtertje er te hard aan moest zuigen waardoor ze het plat zoog. Daarna wat dunnere pap gemaakt, zodat ze niet zo hard hoeft te zuigen. Maar niets heeft gewerkt, het blijven waardeloze spenen vind ik Daarom gebruik ik de Difrax, die zijn toch wat steviger. Spenen van dr.Brown, daar ben ik dus weer niet tevreden over.