Dr Brown flessen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Aussie73, 11 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Wie o wie, heeft ervaring met Dr Brown flessen? Het zou allerlei kwaaltjes voor je baby voorkomen door een of ander ingenieus nieuw systeem? Het spreekt mij erg aan maar ik ken helemaal niemand die hier al ervaring mee heeft.

Gr Aussie

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hielp voor geen ene meter...
    Ik ken alleen maar mensen die dat soort flessen weer doorverkocht hebben.

3. Ietje

Ietje Actief lid

15 jul 2008
    157
    0
    0
    Ik vind 'm super! Raad deze ook bij iedereen aan.

Hebben veel verschillende flessen in huis, maar vind dit echt de beste. Met de flessen van Difrax was er altijd wel wat, ze dronk te snel, te langzaam, lekkende fles. Heb ook een Bfree fles deze is volgens mij van de fabrikant. Werkt op zich goed maar zijn best veel onderdelen en vind ik dus iets minder praktisch in gebruik. Maar ze zorgen er allebei voor dat er geen / minder lucht gedronken wordt en ik vind de drinksnelheid bij Jade nu perfect.
    Wel zal het per kindje verschillen wat het beste werkt, gewoon veel uitproberen.

4. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Bedankt voor de reacties meiden. Ik zal het inderdaad zelf moeten ondervinden!

5. Het hangt idd van je kindje af..

Wij hadden flessen van Difrax, zowel de opti als de S-fles. Maar dat was beide geen suc6.

Daarna de Dodie fles. Maar ook geen suc6.

We zitten nu een aantal maanden op de Aventfles.. En dat gaat echt perfect..

Maar dat is dus van te voren niet te zeggen..

Deel Deze Pagina