Weer gaan werken en over op flesvoeding gaan

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Margha, 10 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Zijn er hier moeders die toen ze weer gingen werken (langzamerhand) zijn overgestapt op flesvoeding?
    Hoe ging dit met afbouwen? En deed jullie kindje het net zo goed op flesvoeding als op bv?

Heb bij mijn andere 2 kinderen altijd bv gegeven maar het kolven op het werk ging bij mijn jongste al gepaard met veel stress. Ik werk in de zorg en heb met mijn functie geen pauze. (dagverzorging op een huiskamer) Door de hoge werkdruk en tekort aan personeel en openstaande diensten moet ik zelf een vervanger zoeken die even op de groep wil zitten. Vind het erg naar om mijn collega’s te vragen dit terwijl ze soms zelf geen tijd hebben om pauze te houden. Bij mijn jongste had ik regelmatig een vrijwilliger. Helaas zijn de meesten hiermee gestopt.

2. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Je hebt gewoon recht op kolftijd dus het is eigenlijk niet jouw probleem.

Maar ik snap het heel goed. Werk zelf ook in de zorg op een hectische afdeling. Bij de eerste niet op het werk gekolfd, was al afgebouwd. Bij de tweede vond ik bv zo makkelijk dat ik er nog een maand mee ben doorgegaan. Ik deed eerst 1 voeding vervangen en paar dagen later nog 1. Als je eerder bv hebt gegeven krijg je niet zo snel stuwing, is mijn ervaring.

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ja weet dat ik er recht op heb maar goed heb er nu al stress van daarom dat ik er over na denk van mocht het me te veel stress bezorgen om over te gaan.

4. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Iemand anders nog ervaring mee?

Deel Deze Pagina