Wat is er vernieuwd aan? @Hopsatee volgens mij zijn de problemen alleen met de smalle, heb ik wel eens voorbij zien komen...
Volgens mij mag je ze niet steriliseren of te warm in de vaatwasser doen. Alles met de hand afwassen dus. Dan zou het niet moeten lekken
Nazil ik heb nog een Nederlandse website gevonden waar ze nog 3 flessen oude systeem hebben. Wel 10 euro verzendkosten naar België. Heb er ooit wat gekocht en is betrouwbaare site.
Die doe je toch gewoon in de vaatwasser? Die andere mensen hebben er echt niet in geplast hoor. Hier ook van marktplaats gehaald. Nieuwe flessen draaaamaa en alle regeltjes opgevolgd en lekte nog steeds. Oude flessen zijn een verademing. Overigens kun je bij de nieuwe het ventiel er ook uit halen. Dan zuigen ze wel vacuüm maar even de speen uit de mond en ze drinken weer verder.
Nee hoor...dat vind ik nog steeds niks. Er zijn voor mezelf en dus ook voor mijn zoontje bepaalde dingen die ik niet tweedehands koop.
Sinds dat ik de nieuwe ventielen vanaf het begin niet meer in de vaatwasser en sterilisator stop, gaat het prima