Ik was ook van plan een andere fles te nemen als hij straks pap uit de fles krijgt. Daar moet toch een speen op met een grotere opening neem ik aan.
Ja, wij hebben de fase 4-speen en de y-cut speen voor de papflessen. Ook daarvoor zijn de brede hals flessen handiger, want die hebben grotere openingen in het ventiel. Als ik de pap net iets te dik maakte, liep de smalle halsfles helemaal vast. Natuurlijk kom je daar pas achter wanneer je net een minuutje of wat bezig bent. Gevolg: mopperende dreumes Erg irritant.
Ik wilde eigenlijk de avent fles die ik nog heb liggen ervoor gebruiken, moet dan alleen een grotere speen kopen. De dr brown fles heb je daar niet voor nodig want dat anti krampjes systeem zit volgens mij alleen maar in de weg voor een "papfles".
Hier altijd de smalle gebruikt, nooit problemen met poeder of roeren gehad hoor. Poeder idd via poederbakje of gewoon met een schepje er 1 voor 1 in, roeren met een vork en klaar!
Mijn zoontjes konden niet goed uit de brede fles drinken en uiteindelijk toch maar de smalle versie gekocht. Ideale flessen!
Pap zijn wij gaan geven met een difrax fles, al zijn we heel snel pap van een lepel gaan geven in de ochtend. Geen gezeur met verstoppende flessen
Wij hadden de smalle te leen gekregen en die ging prima. Toen we daarna zelf een fles gingen kopen, hadden ze op dat moment alleen de brede op voorraad, dus hebben we die meegenomen, verder niet over nagedacht. Maar onze kleine drinkt beter uit de brede dan uit de smalle.