Dr. Brown speen 1 of 2

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vievie, 25 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Mijn dochter van 6 weken krijgt nu haar fles uit de Dr. Brown fles met speen 1, maar krijgt er amper wat uit. De flessen duren vaak 40 minuten en dat frustreert haar enorm. Als ik speen 2 gebruik drinkt ze te snel en krijgt ze krampjes. Ik las overal dat de Difrax S-speen er tussen in zit maar daar krijgt ze ook niets uit. Ik geef haar Nutrilon Omneo, dat is ietsje dikker dan normaal.
    Hebben jullie tips welke speen te gebruiken?

2. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Difrax speen voor gulzige drinkers. Wij zaten toen met hetzelfde probleem. Dit hielp bij ons goed.

3. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Welke speen is dat? De s-speen van difrax ging ook te langzaam...

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Wij hadden johannesbroodpitmeel in dr fles en zijn naar flow 2 overgestapt. Gewoon je kleine iets meer omhoog brengen dan dat je gewend bent.

In t begin liep t ook wat uit dr mond maar ze had t al snel door en corrigeerde dat met een dag of 2-3.

Belangrijkste pijler is dat ze zich niet verslikken. De eerste zuig ala want die fles gaat eens tuk sneller. Maar niet elke slok proesten zeg maar. Gaandeweg ga je je fles ook iets meer kantelen voor die eerste slok en heb je de goede hoek dat je dat ook afvangt totdat ze zelf doorkrijgen dat ze t enigzins kunnen reguleren door wat minder hard te lurken.

5. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Wanneer je het op google zoekt vind je hem wel. Zit een raar vorm speentje op. Ik weet zo niet wat de naam precies is.

6. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Wat vind je te snel?

Ik gebruik hier ook de omneo met dr Brown speen 1.

Mijn ervaring is dat er wel eens klontjes in de speen blijven zitten waardoor de speen verstopt raakt. Daardoor duurde hier het drinken ook langer. Ik let nu goed op en zodra ik hem op een andere manier zie zuigen zorg ik er snel voor dat ik het klontje uit de speen haal.

Andere flessen slechte ervaring mee.

Deel Deze Pagina