Hier in het begin ook gehad, difrax s speen ging te snel, dr brown fase 1 ging te snel. Toen de prematuur gekocht en die ging weer te langzaam. Maar ik dacht beter te langzaam dan te snel, want daar had ze dus ook last van. Na een paar dagen ging het steeds beter en op een gegeven moment deed ze er zo'n 30 min over. Vond ik prima. Draai je de bovenkant er strak op of niet? Ik heb het idee hoe strakker je hem erop draait, hoe meer moeite ze moeten doen. Dus ik deed de prematuur speen erop en dan losjes dicht draaien. Of je zou het gaatje iets groter kunnen maken van de speen zodat je tussen de prematuur en fase 1 zit ongeveer.
He balen 😔.. Wij hebben ook een tijdje de difrax S fles gebruikt maar die vonden wij te langzaam gaan deed soms wel 40 min of langer over fles.. Zou je nog kunnen proberen.. En dan langzaam aan weer terug gaan naar dr brown met dental speen.. En dan 1 minuut laten drinken 30 sec eruit en zo door en dan uiteindelijk ging ze uit d'r zelf langzamer drinken.. T is een gedoe he de juiste speen en fles vinden.. Maar echt je vind een keer de juiste.. Sab simplex kan je bestellen via internet of even op marktplaats kijken.. Ik hoop voor jullie dat t snel beter gaat!