Even een vraagje: Mijn dochter krijgt om 19.30 de laatste fles en slaapt dan meestal tot 7.30. Heel vaak slaapt ze rond die tijd nog. Ik maak haar vaak tussen 7.30 en 8.00 wakker voor de eerste fles. is dit goed of zal ik haar juist laten slapen? Als ze te lang blijft liggen kom ik niet uit met de flessen ( 4 x210). Ook past het dan niet echt in ons schema ( melkveebdrijf dus zitten nogal vast aan bepaalde eet en melktijden). En 19.30 is het laatste wat ik kan geven omdat ze vaak al aangeeft rond 18.30-19.00 ontzettend moe te zijn.
Ik zou haar wakker maken aangezien je zegt anders niet uit te komen met je flessen. En prettig dat het aansluit bij jullie werktijden
als het zo goed gaat is het toch prima. zij doet het er goed op dat is duidelijk door het doorslapen en bij jullie komen de tijden zo uit. Lekker doorgaan.
Ik zou ook gewoon zo doorgaan. Zelf moet ik mijn zoontje ook wakker maken 's ochtends omdat ik moet gaan werken, het is niet anders
Gewoon lekker wakkermaken, is een nette tijd om uit bed te komen en de dag te beginnen. Je kan eventueel de avondfles eerder geven? 19.30 naar bed is misschien al heel laat voor dr als ze liever eerder wilt.