Mijn zoontje krijgt op het moment smorgens 210cc de middelste 2 180cc (soms meer als hij eromvraagt) en de laatste is met rijstebloem. Nu is hij al 2 dagen aan het sukkelen met zijn voeding. Lijkt meer honger te hebben. Nu net ook weer. Hij zou eigenlijk pas om 20:30u - 21:00u zijn laatste fles moeten hebben, maar hij had echt honger net. Flink huilen en niets kon hem troosten. Maar nu zit ik wel met het probleem dat hij over een uurtje weer moet eten en dan de papfles voor de nacht. Kijk wel wat ie aangeeft. Maar hoe kan ik dat nou morgen het beste aanpakken? Zou hij soms de eerste fles ook een papfles moeten hebben? Of zouden alles flessen 210cc moeten worden?
ik geloof dat mitch met 4 mnd ook 4x 210+7 had dus dat mag. en als hij niet te dik is al dan mag die best nog een pap fles. waarom niet. als jij denkt dat die honger heeft moet je hem gewoon meer geven.
bedankt voor het meedenken. Ik ga morgen gewoon iedere fles 210cc geven en dan kijk ff aan hoe dta gaat. Mocht dat niet voldoende zijn kan ik altijd nog een papfles erbij geven.
Wat een hongerige kindjes zeg. Frummel heeft nooit meer dan 180/6 gekregen. En zelf dat maar 1 mnd, toen ging hij weer terug naar 150/5. Heb dus geen advies voor je helaas. Succes.