Nog meer mensen die met deze puzzel bezig zijn? Voor diegene die niet weten waar ik het over heb en het misschien ook leuk vinden om mee te puzzelen. Hier is de link: http://archytas.net78.net/Assets/pdf/dr ... puzzel.pdf Ik heb al de antwoorden van nr: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 16, 19, 22, 23, 27, 28, 29, 33, 36 en 37 Ben benieuwd of er meer mensen zijn die zich elk jaar weer buigen over deze toch soms best wel moeilijke puzzel.
Oeh wat jammer Lucia, hij doet het hier wel gewoon, tis een pdf je. Eens kijken of er nog een ander bestandje is waar dit instaat.
hi daan! wij doen die puzzel ook altijd met kerst! ik heb er wel een aantal die jij niet hebt bv 32, die vond ik ook wel pittig; en 15; maar dat vond ik echt de moeilijkste. 3 is ook lastig (beetje op de manier als 32) maar dan moet je wel weten dat het antwoord een onderdeel is van het lichaam! welke ik nog niet heb: 38, 35, 34, 24, 20,14 en een paar ben ik weer vergeten :S das ook lekker! ik had 21 en 40 maar ben ze weer vergeten, weet de helft nog 21: vis is een voorn, en iets met die scheve L 40: de dagen van de week, humzzz! irri he, die laatste moeilijken! klingel.
Klingel, vroeg me al af wat voor een vis dat was, dacht zelf snoek of brasem hihi. Jammer dat ik jou niet kan helpen. Want ja, zoals je al zag, die jij mist, heb ik ook niet. Gniffel, schiet lekker op, maar met die hints van jou kan ik wellicht wel wat. Ik hou je op de hoogte.
Hallo ook wij doen hem elk jaar. We kijken er altijd erg naar uit! Hij was dit jaar zo makkelijk dat wij hem eerste kerstdag al helemaal af hadden! Maar nog succes met diegene die je nog moet hebben! Enne als je wat wilt weten ......
Ook hier ieder jaar weer aan het puzzelen! Hadden hem 1e kerstdag ook af! Je wordt er elk jaar wel behendiger in, want je begint dan eindelijk door te krijgen hoe de makers denken.... Maar hij was weer leuk dit jaar!
voor diegene die niet begrijpen hoe je em moet maken: Ten eerste heeft het allemaal te maken met 'Het lijf'. Dus alle antwoorden hebben daar betrekking op. Ze hebben allemaal te maken met het menselijk lichaam, en kleine (on)gemakken die daarbij horen. Je moet denken aan synoniemen, de plaats waar een letter staat, wat een afbeelding precies voorstelt enzovoort. ik zal er 1 verklappen *spoiler*: Nr. 1, wat zie je? Een beer die zich aan het scheren is. Een scheerbeer. r=n. Dus dan kom je op scheenbeen
15 is ook wel erg doordenkdoordenkdoorzoekdooropzoek... 11 is ' letterlijk opnoemen wat je ziet, in de jiuste volgorde ' maar 32 ' is toch niet zo moeilijk' ALS JE HEM WEET hihihihh (irri he, dat mensen dat zeggen als ze m hebben!) vroeger zaten we er met de schoonfamilie een hele kerstdag me; geweldig. nu is het nog maar heel even, en dan verslapt de aandacht. jammer, maar kwam ook door de onderwerpen (x scheepsvaart bv, niks mee) en dit jaar was ie makkelijker omdat je de antwoorden vaak eerder kon herleiden! anyway, wie heeft 11?
Pffffffff, ik heb ze nu allemaal, JeeeeeeeeeeeeeeJ. Dat is me nog nooit gelukt. Ik vind die met de letters altijd zo moeilijk. De plaatjes gaan me beter af. Ennieweej, ik heb 11 dus ook Nog hints nodig?