Dr. Frank dieet nieuwste dieethype

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Shaylen, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    het is eens sukkel hij werk als internist in ziekenhuis in hengelo

en ik was daar onder behandeling doormiddel mijn suiker goed was maar me insuline te hoog ik kreeg een koolhydrate arm dieet en mocht geen aardappels geen brood geen fruit geen chips geen dingen tussen door dan stukkie kaas of salade (lust ik niet)

maar goed mocht sochtends een shake en smiddags en savonds groente en stukkie vlees

ik was in 5 weken tijd 15 kilo lichter en kon amper op me benen staan en als ik belde moest ik maar doorgaan lag als een vaatdoek o pde bank kon me huishouden niet meer doen en alles en hem bereiken was niet mogelijk want hij was er zowat nooit en als die er was wilde die niet aan de telefoon komen .

ik ben toen gewoon begonnen met smiddags 1 snee brood te eten en ging iets beter ik ben in de 11 weken erna wel 14 kilo nog afgevallen.

maar de manier waarop hij te werk ging dat mag en kan hij niet maken

ik loop nu bij een andere internist in ziekenhuis en dit gaat veel beter er word tenminste geluisterd na je probleem(de insuline dus)

kortom ik doe zijn dieeeeet nooit meer want hij denk alleen maar aan zijn eigen belang en niet aan het belang van zijn patienten want anders had die wel contact gehad met mij toen het gewoon zo slecht ging en langs komen nee hoor hoefde niet gewoon door gaan mevrouw nou was zo vaak flauw gevallen en alles vond die niet erg ja me neus:x

Deel Deze Pagina