4000ste aflevering GTST première in Tuschinski

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sjors82, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Wie gaat hier ook heen?
    Ik heb vandaag kaartjes besteld, lijkt me wel leuk :)

De langstlopende en nog steeds best bekeken (dit seizoen gemiddeld 1,3 miljoen kijkers) soapserie 'Goede Tijden, Slechte Tijden', beleeft op vrijdag 5 maart een absoluut hoogtepunt bij RTL 4. Op die dag staan er 4000 afleveringen op de teller.

Om deze mijlpaal te vieren gaat de dubbele 4000ste aflevering al op donderdag 4 maart in première in het Amsterdams Tuschinski Theater. De gehele cast maakt, samen met de makers van de serie, via de rode loper hun entree om samen met de fans naar de spannende thriller-uitzending te kijken. Tickets voor het unieke event zijn vanaf zaterdag 6 februari te bestellen.

De 4000ste aflevering van 'GTST' belooft een zinderende thriller te worden, waarin personages worden ontmaskerd, verraden en vermoord, maar waarin ook de liefde een grote rol speelt. Verschillende verhaallijnen komen tot een zeer spannende en onverwachte climax.

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik ga er niet heen hoor. Die aflevering komt later ook op de buis neem ik aan?

Vind GTST leuk, maar hoef die acteurs niet te ontmoeten.

3. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ja dat komt een dag later ook gewoon op TV hoor, maar het leek mij wel leuk, zoiets komt denk ik ook niet meer voor daarna meestal zijn de fans ook niet echt uitgenodigd op zoiets maar zijn het alleen de werknemers.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lijkt me super leuk om heen te gaan zeg! Maar voor mij gaat t hem niet worden haha.
    Ben wel erg benieuwd naar die aflevering!

5. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Lees net dat het al binnen 10 minuten uitverkocht was! Ik was er net op tijd bij dus :D

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    gets!
    ik vind GTST al helemaal niets, laat staan dat ik in het pluche moet gaan zitten kijken hehehhe

7. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb ook gehoord dat er in de 4000 ste aflevering een van de hoofdrol spelers vermoord zal worden.
    vraag is alleen wie.....

8. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Misschien Ronja, door Arthur..

Deel Deze Pagina