Hallo meiden, Ik vroeg me af of hier nog dames zijn met een late groei-echo? Vandaag heb ik er nog eentje gekregen en ons meisje zou nu 3524 gram zijn bij 38 weken en 4 dagen. Volgens de gyn niet klein maar ook niet heel veel groter dan gemiddeld voor een tweede kindje. (P70) Ik heb haar nog gevraagd wat zij dacht dat het uiteindelijke gewicht zou worden bij 40 of 41 weken maar dat kon ze niet zeggen... Ik ga er namelijk wel vanuit dat ik dit keer ook wel weer flink over tijd zal gaan. Zijn hier toevallig nog dames die zo'n late groei-echo hebben gehad en pas 2-3 weken later bevielen? En kwamen jullie kleintjes nog veel bij in die laatste weekjes? Ben namelijk heeeeeel benieuwd of ons meisje wel onder de 4 kilo gaat blijven.....
Ik heb bij me jongste nog een echo met 36 weken gehad, hij werd geschat op 2600 gram, met 38,4 weken is hij geboren en woog 2700 gram. Maar een echo kunnen ze meestal alleen schatten en als ze net verkeerd meten heb je meteen al een andere uitslag.had met 32 en 34 weken ook een echo. 32 weken geschat 2100 gram en 34 weken op 3500 gram.
Ik had op dag van bevalling nog een echo. Er werd gezegd 2000/2500gram. 12 uur later bevallen 3605gram dus zaten er zwaar naast.