Dr. Martens

Discussie in 'De lounge' gestart door NavyCrimson91, 12 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ohhh die heb ik in het zwart !!!! Welke kleur is dat? (Foto is vreemd).
    Koop even walk in spray bij de schoenmaker en dikke sokken aan, dan loop je ze zo in!
    Walk in spray aan de binnenkant sprayen.

Adje vindt dit leuk.
  2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.268
    25.736
    113
    Bedankt voor de tip! Ik kom morgen bij de Nelson in de buurt. Ik neem aan dat ze daar wel van die spray hebben? Hoewel ik nu al aan de achterkant voel dat ze losser worden. Dus ik heb wel vertrouwen dat het uiteindelijk gaat lukken. Ik vind ze nog steeds belachelijk duur, maar aangezien ik zelden nieuwe schoenen koop, vind ik het wel kunnen haha.
    Ze zijn overigens gewoon zwart. Komt door de verlichting hier dat ze misschien net iets anders ogen. Heb van die philips hue lampen en ze staan nu op een soort roze :roflmao:

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Daar leek het inderdaad op! Supercool, veel plezier ermee.
    Regelmatig inwrijven met spul met bijv bijenwas erin, nachtje intrekken en met een oude theedoek erover. Dat houdt het leer soepel en dan blijft de schoen lang heel.

Adje vindt dit leuk.
  4. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Gaaf!!

Ik heb ze ook besteld, als het goed is komen ze morgen binnen. Ik ben zo nieuwsgierig :D
    Ik probeer alleen nog niet te denken aan het feit dat ik woon aan een zandweg, die bij het minste beetje regen één blubberzooi wordt... Dat gaat niet goed samen met spierwitte docs:oops:

Adje vindt dit leuk.
  5. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.268
    25.736
    113
    Oh spannend! Ik vind het ook wel heel dapper hoor, witte docs :D maar misschien zijn ze wel heel goed schoon te krijgen of heeft het juist wat extra charme als ze ‘gebruikssporen’ hebben. Ik ben ook benieuwd hoor!

6. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Nou, ze zijn er hoor! Toch wel even wennen, zo wit:p
    Ik draag altijd veel zwart namelijk haha.
    Maar ik ben er wel erg blij mee! En dat ik ze gewoon voor 100 euro heb, ipv 170:)

Ik ben benieuwd hoe schoon ze blijven. Ze zijn wel van glad leer gemaakt, dus je kan er makkelijk een doekje overheen halen denk ik.

jippie01 en Jessie80 vinden dit leuk.
  7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.268
    25.736
    113
    Gaaf!

8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.268
    25.736
    113
    @NavyCrimson91 hoe gaat bij jou het inlopen? Ik heb of mazzel gehad in mijn puberteit dat die dingen meteen goed liepen of ik heb de inlooppijn verdrongen, want man wat een hel... Of misschien zijn mijn voeten te oud :roflmao:
    De walk in spray help wel wat. Maar vooral mijn linkervoet is not amused. Ik merk wel vooruitgang en doordat ze zo duur zijn ben ik ook zeer gemotiveerd om door te zetten, haha. Maar goed, ik was even benieuwd hoe het bij jou gaat.

9. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Leuk dat je ze hebt! Zitten ze lekker? Veel plezier ermee!

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bedankt voor dit topic @NavyCrimson91 . Heb net een paar besteld. De pascal croc.

Deel Deze Pagina