Ik verdacht RTL8 ook even van slecht vertalen (zou me niets verbazen), maar op hun site staat het goed: The Dr. Oz Show "The Next Bioterror Weapon_ The Apocalyptic Virus" Aflevering 148 Seizoen 1 Dr. Oz vertelt hoe het pokkenvirus als vernietigingswapen gebruikt kan worden. Daarnaast wordt uitgelegd hoe je van dikke enkels af kunt komen. Ten slotte laat Ingrid Hoffman zien hoe je minder vet kunt koken.
Pokken zijn idd heftig. En gevaarlijk. Alhoewel de Amerikanen echt wel panischer zijn over waterpokken dan in Europa. Toen wij daar 2 maanden geleden nog zaten en onze jongste verdacht werd van het hebben van waterpokken werd ik gelijk geadviseerd binnen te blijven met hem tot het niet meer besmettelijk zou zijn. Ben uiteindelijk wel wezen winkelen enzo maar heb maar niet bewust andere openbare ruimtes opgezocht. Gelukkig bleek hij het niet te hebben, alhoewel dat wel ontzettend jammer was van die 4 dagen dat ik min of meer met 2 jongens zat opgesloten in ons appartement...
In de jaren 70 was de laatste pokkenuitbraak in Joegoslaviƫ. Daarna zijn er in Europa nog een tijd mensen en kinderen gevaccinneerd. Dus echt overjarig hoef je er niet voor te zijn
Ik zeg toch ook dat het KAN niet dat het bij iedereen zo is ... en dat meer mensen aan de griep overlijden komt omdat de meeste als ze kind zijn de waterpokken krijgen waardoor er dus minder volwassenen het krijgen, het komt namelijk maar zelden voor dat je het 2x krijgt .. Waterpokken bij volwassenen is gewoon gevaarlijker dan bij een kind.. maar goed ik zie inmiddels dat het niet over de waterpokken meer gaat..
moest wel lachen...ik heb dat dus ook ahum! erg he..ik heb geen smetvrees maar ben wel altijd van het schone en opruimen (wc poets ik ook sowieso elke dag, vaak stofzuigen etc etc) maar die deksel gaat er bij mij dus altijd op he, en uiteraard geen tandenborstels in de buurt van wc, ver weg!!