Lees en bekijk onderstaande link. Echt, ik ben geschokt! Door mijn werk heb ik echt al veel gezien en gehoord maar dit slaat alles....... Huizen van tieners VS bewaakt na pestvideo | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
ik had het vanmorgen op t nieuws gezien,echt zielig voor de vrouw om zo uit gescheld te worden.ze hebben geld ingezameld voor haar en een reis naar disney land
Ze kunnen dat geld beter gebruiken om het gedrag van dat soort kinderen te helpen veranderen (het is ook nogal een smak, veel meer als verwacht). Ik had het tenminste rond die leeftijd niet in mijn kop gehaald om zo tegen een oudere te doen! Laat staan zoiets misselijks te zeggen als wat ze over de familie van haar zeggen
Ik vond het schokkend en het had mijn kind niet moeten zijn. die had publiekelijk z'n excuses aangeboden. 1 ding wat me opviel in het artikel staat me heel erg tegen: Ik vind dit zo'n pertinente onzin. In debatten gaat het er soms hard aan toe (en Amerika spant daarin wel de kroon, want als je je kiezer niet op de normale manier krijgt, dan wel op een abnormale manier). Maar om te stellen dat pesten mede de schuld is van de politieke debatten vind ik ronduit stuitend. Opvoeden is er blijkbaar niet meer bij ofzo?
Wat een tuig! Ik was ook zo kwaad toen ik dat filmpje zag. En ze hebben echt ontzettend veel geld ingezameld. Het stijgt met de minuut!! Hier kan je het volgen: Lets Give Karen -The bus monitor- H Klein A Vacation! -- Indiegogo *edit* meer dan 3000 dollar in 10 minuten! WOW. Die vrouw hoeft nooit meer te werken, hoe fijn zeg voor haar.
Wat ik niet snap is dat de buschauffeur niets doet. Ik had de bus stil gezet en die kinderen mochten kiezen of normaal doen of naar huis lopen. Maar ja dat mag natuurlijk ook weer niet. Wat ik ook net begrijp is dat die kinderen hun excuses niet hebben aangeboden. Waar zijn die ouders? Als het mijn kind was had ik ze naar die vrouw toegesleept zodat ze hun excuses konden aanbieden