Dr.Papa

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door saraa123, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik had een tijdje geleden een afspraak gemaakt bij dr.papa voor 5 december ik dacht dat ik rond die tijd 14 weken zal zijn. Gister mijn 1e echo gehad en wat blijkt ik ben 10 weken en 3 dagen. Dus ik zal 5 december nog geen 14 weken zijn.

Aangezien het voor december volgeboekt is bij dr.papa wil ik mijn plekje weggeven en een oproep doen.
    Als er iemand voor eind december een afspraak heeft staan maar niet meer kan gaan, zou je mij dan dat plekje willen gunnen:). Ik wil nog voor oud&nieuw willen weten wat het geslacht is, aangezien ik ook naar parijs ga met mijn vriend wil ik iets kopen in Parijs:D

2. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ik weet, heeft ie zelf gezegd, dat er regelmatig gaten vallen. Zo hadden wij op vrijdag ineens een afspraak voor de maandag daarop kunnen maken.
    Lief dat je wil ruilen met iemand,
    Maar mocht het niet lukken, iemand anders boekt zo jouw gaatje weer en als je de site in de gaten blijft houden denk ik dat je in december ook nog wel een afspraak kan maken

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Even vragen of je als reserve mag en of ze jou willen bellen om het gaatje te vullen bij uitval :)

4. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Misschien kan je hem bellen en het even overleggen?
    Ik ben bij hem geweest en daar bleek dat ik pas 13,4 weken zwanger was... Was trouwens heel duidelijk te zien.

5. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gebeld en blijkbaar hebben ze ook gewoon nog plekjes die niet op de site staan. Ik blij natuurlijk:)

Deel Deze Pagina