Wow ik ook! ( volg met een half oog...) Heeft dat donkere meisje de dochter ook een stoornis? Niet ik even gemist.....
nee het donkere meisje heeft geen stoornis. Nog niet in ieder geval.......... ik denk dat ze later wel ptss zal hebben door dr moeder
Zeg het niet snel maar bij moeder 2 vind ik dat de dochter bij de moeder weg gehaald moet worden. Dit meisje wordt levenslang beschadigd
Ik heb ook gekeken vanochtend. Jeetje wat heftig. Echt sneu voor die kinderen. Vooral die laatste, dat negroïde meisje. Ik had gewoon tranen in mn ogen.
Die tweede vrouw is zo gestoord als wat! Die is er echt van overtuigd dat ze haar kind niet mishandelt......
Die eerste vrouw leek mij gewoon knetteroverspannen ofzo. In iedere geval denk ik dat ze nog wel te behandelen is. Maar die 2e is gewoon helemaal gestoord, opsluiten...
Even in het midden gelaten of het hier niet gaat om acteurs (wat ik niet denk trouwens, maar je weet maar nooit met die gekke amerikanen) denk ik van wel. Ze krijgen iig hulp aangeboden.