Ik zeg ook niet dat ze met eten in hun mond moeten rondrennen Zodra het eten op is mogen ze zich heerlijk vermaken op de tweede verdieping van onze Mac, vol met speeltoestellen en meer. het geluid van kinderen hoort bij de Mac. En low-profile of niet, als mijn kinderen blij zijn ben ik ook blij. Dus ik neem ze liever mee naar de Mac om vervolgens met vriendlief uit eten te gaan, in alle rust en sfeer
Als je met je kind wil gaan vliegen dan ga je vliegen. Anders moeten ze ook maar een verbod uitbrengen voor mensen die stinken of hun klep niet kunnen houden. Misschien moeten ze het bordje "verboden voor Joden" opnieuw invoeren. Kinderen horen nu eenmaal bij de maatschappij. Wat betreft het verbod in restaurants kan ik mij volledig voorstellen dat er in een degelijk restaurant geen overlast mag zijn. Is je kind vervelend en ten laste tot anderen, dan peer hem. Er zijn genoeg kindvriendelijke restaurants waar ze pannenkoek en friet serveren.
Dit ben ik met je eens, wat je ziet van 'vervelende kinderen' is ook altijd maar een momentopname. Misschien zat het kind niet lekker in zijn vel, was hij net hard gevallen, staan ze op het punt weg te gaan, etc. Mijn schetsing hier was eerder zo bedoeld, ik heb hier toch in de zomer heel vaak kinderen gezien (bij een kinderrestaurant met een grote speeltuin) die zich dus helemaal uit konden leven en niet op een stoel hoefden te zitten, maar stierlijk vervelend werden omdat ze gewoon even aandacht wilden. En je zag dat de ouders te druk waren met zichzelf (ook een momentopname natuurlijk). Ben ook getuige geweest van een roodaanlopende moeder die schreeuwend haar 5-jarige dreinende kleuter aan beide armen optilde en hem al krijsend in de zandbak plofte. Kind had al een kwartier iets heel enthousiast willen vertellen, maar moeders was te druk met andere familieleden. Toen werd hij vervelend en begon hij te dreinen en uiteindelijk zijn moeder te slaan. Toen ontplofte zij.
Ik heb nog een prima leven hoor, ook zonder die verre vliegvakantie en ook zonder aanwezigheid van mijn kinderen in een restaurant, heerlijk!! Bedankt dat jij mij een leven onder een steen toewenst. Eensgelijks En ja in vliegtuigen zijn nog hele vele ergernissen (ik heb mijn stoel nog nooit naar beneden geklapt dus ik weet niet zo goed waar je op doelt????) maar jankende kinderen spannen voor mij echt wel de kroon. En je zal mij niet horen hoor als een kind 10 minuten of zefs een kwartier huilt. Maar als ik zo'n kleintje 10 uur lang hoor huilen dan raak je echt wel geirriteerd tot op je botten. En niet op dat kleintje zelf maar wel op de ouders die zo nodig met zo'n kleintje op vakantie moesten naar een verre tropische bestemming. Maar goed het halve vlietuig zat vuil te kijken naar die mensen dus ik denk niet dat ze dat nog een keer zullen doen . P.S. waarom heb ik toch het gevoel dat jij je enorm aangesproken voelt door mijn bericht .
Ik zou zeggen, doe eens een CD in je radio met het geluid van een jankend kind. En graag even 10 uurtjes achter elkaar afspelen zonder pauze en niet verder dan 2 meter van de radio verwijderd. Nou als je dan na 10 uur klaar bent hoor ik je graag opnieuw en of ik nog steeds zo kortzichtig ben. Het is zoooooooooo makkelijk oordelen als je zelf nooit in die situatie gezeten hebt. Pas als je het zelf overkomt gaan mensen ineens nadenken. BTW deze mensen gingen niet op familiebezoek. Ze waren gewoon op vakantie naar Curacao .
Ik zou willen dat ze dit soort straffen hier ook gaven... Je hebt met je poten van een kind af te blijven...
Ouders moeten zelf kunnen inschatten, of ze hun kind mee kunnen nemen naar een luxe restaurant of een verre bestemmingen. Ik heb wel het idee dat er ouders zijn die hun kinderen tegen beter weten in meenemen naar een luxe restaurant of verre bestemming omdat ze zelf dat zo graag willen, maar tegelijkertijd dat dat niks voor hun kinderen is. Je hoort je kind op nummer 1 te zetten niet jezelf. Daarmee bedoel ik als je weet dat het niks voor je kind is om in een luxe restaurant te zitten of naar een verre bestemming te gaan, doe dat dan niet met je kinderen. Met uitzonderingen daar gelaten als je geen keus hebt.
Kinderverbod ben ik niet voor. Wel irriteer ik me aan smakkend eten, luid lachende mensen. Mensen die stinken en hun mes aflikken misschien kunnen we die wel weren uit een restaurant? Ieder irriteerd zich aan wat anders wie weet krijgen we dan wel thema restaurants, zonder kinderen, andere zonder kale mannen etc Kinderen irriteer ik mij wel aan als ze als een dolle door de winkel rennen, onbeleefd zijn etc maar dat maakt niet uit waar. Ik vind dat ouders ervoor moeten zorgen dat kinderen zich fatsoenlijk gedragen. En ja ik neem mijn kids mee naar een duur restaurant en lief dat ze zijn joh zeggen alle mensen achteraf Leven en laten leven. Zo nu lekker naar mijn gillende jankende kids
Oordoppen!!! Je kunt wel steeds slachtoffer blijven spelen maar...je hebt eigen verantwoordelijkheid. Je bent wel een zeur hoor..
Lekker kort door de bocht. Mijn broer woont in Nieuw Zeeland. Houdt in, dat hij maar niet naar nederland mocht komen met zijn kindjes, omdat er eens iemand last van zijn kindjes zou kunnen hebben.
Wij gaan met Sietse nu niet uit eten in een "chic" restaurant. Wel naar de Mac,of een veredelde friettent,dit puur omdat ik het niet verlang van een 2 jarige peuter dat hij 3 uur stil en braaf aan tafel blijft zitten. Mochten we een keer lekker uitgebreid uit eten willen gaan,dan mag Sietse bij opa en oma blijven slapen. We willen heel graag naar Amerika met Sietse,maar dit doen we pas als hij wat ouder is en ook echt bewust weet waar hij is. Ik zou het jammer vinden dat hij later alleen de foto's ziet en zich verder niks meer herinnerd....en ik zeg ook eerlijk dat ik het nu niet zie zitten om met Sietse 10 uur in een vliegtuig te zitten als het niet nodig is.
Er zijn kinderen die aan de andere kant van de wereld wonen en ook een keer naar opa en oma gaan... ik was er ook zo een. En voor de oma van mijn kinderen moeten we ook een eindje vliegen.
Ten eerste heb ik het over vakanties niet over familiebezoeken , adoptievluchten etc. Ten tweede lees mijn verdere posts en lees ze goed. Ik heb nergens gezegd dat ik voor een kinder-verbod, ik vind dat juist te ver gaan. Daarbij heb ik in nog een post mijn mening verder uitgelegd. Daarbij je betrekt het nu heel erg op je eigen situatie, terwijl ik het over het algemeen heb. Jij hebt jou mening, ik de mijne. Maar ik heb we het idee dat jij je van jou mening mij probeert te overtuigen en dat ik geen andere mening mag hebben ofzo. Zeg niet dat het zo is, maar zo komt het over en dat heb ik met meerdere dames hier.
Toen mijn dochter 6,5 maand was zijn wij mijn zusje gaan opzoek in NY. Bij het instappen hoorde ik al een paar mensen zeggen, ow nee, een baby. Nou, dan zit je als moeder ook niet echt lekker. Van de 8 uur durende vlucht heeft ze hooguit een uurtje liggen slapen. Verder heeft ze zich helemaal geweldig gedragen! Aan het einde kwamen er zelfs nog mensen naar me toe om te vertellen wat een voorbeeldig kindje ik had. En ja, ze wilde graag kruipen en bewegen en alles zien. Ook zou ik me enorm rot hebben gevoeld wanneer ze zou hebben gehuild. Maar och, als men het niet aan staat, dan kopen ze toch lekker een vliegtuig voor zichzelf. Wat kunnen mensen toch zeuren, en absoluut niet tolerant zijn. Ook kinderen horen bij de samenleving, en ja, die maken geluid. Maar wij zijn als mensen tegenwoordig blijkbaar zo op onszelf gericht dat alleen ons eigen comfort er toe doet. Bah, echt om misselijk van te worden. Een kindje wat 10 uur lang huilt in een vliegtuig. Misschien bij nagedacht dat dit kindje heel erg pijn had? Zeker nu ik zelf moeder ben zou dit mij nog veel meer aan mijn hart gaan.
Ik heb regelmatig lange vluchten gemaakt en ja, ook heus weleens voor of achter een continu huilende peuter gezeten. Leuk is anders, maar dan kijk je toch een filmpje, of doe je oordoppen in en ga je slapen? Vind mensen die steeds tegen mijn stoel aan beuken of de stinkende sokken van een vent van 50 op mijn armleuning veel irritanter. Moeten we daar ook maar een verbod voor instellen dan? En knap dat je aan de buitenkant kunt zien of mensen op vakantie gaan of op familiebezoek.