Hoi hoi! Is er hier iemand die gisteravond greys anatomy heeft gezien en mij wil vertellen wat er gebeurd is? Ik heb het gemist en daar baal ik behoorlijk van, ben een beetje verslaafd geloof ik
Op tv.com heb je uitgebreide verslagen. Ik heb hem even voor je gezocht: En als je op YouTube zoekt op Grey's Anatomy 305 kan je ook wat stukje zien.
Izzy heeft nog steeds niks met haar geld gedaan wat ze van Danny heeft gekregen, ze wil er iets bijzonders mee gaan doen en voor nu hangt de chequemet miljoenen op de koelkast. Mc Dreamy weet nu wat er echt gebeurd is met Addison en Mark, ze zijn nu ook officieel gescheiden. Meredith heeft tegen Derek gezegd dat het uit is met Mc Vet, Derek reageerde maar laconiek, hij was nog bezeig met het verwerken van het nieuws van zijn ex vrouw. George is echt single nu, hij heeft het nog geproberd goed te maken met Callie maar ze wilde er niks van weten. Christina heeft Preston geholpen bij een flinke operatie omdat zijn hand niet helemaal mee wil werken. Miranda kreeg de wind van voren over de situatie met Danny, Alex kwam voor haar op. Mark en Addison lagen weer samen in bed. Dat was het wel geloof ik.
Voor iedereen die al wat meer wil weten over wat er gaat gebeuren pb me maar. Wij lopen 1 seizoen voor. en als het echt echt wilt weten op www.abc.com kun je de afleveringen van dit seizoen kijken op het net. Ik ben verslaafd aan Grey's anatomy Mc dreamy is toch wel echt mijn favoriet
Bedankt moest gister darten dus moest het helaas ook missen ben blij dat ik weer op de hoogte bent \/
Ja de serie is nog steeds een grote hit hier. Aankomende 3 afleveringen zijn heel spannend volgens de voorstukjes. Ik kan grey's (zoals wij het noemen) echt niet missen.
He bedankt! Heel fijn dat ik nu weer op de hoogte ben, maar wat is er dan precies gebeurd me Mark en Addison?
Addison ging niet maar 1 keer vreemd met mark maar ze woonde ook gewoon echt samen met hem. Dus nu voelt Mc Dreamy (derek) zich niet meer zo schuldig.