Echt niet dus. Hij is veel te gelukkig als baby. Zouden er ook vrouwen zijn die er werkelijk van genieten om zo'n kerel te verzorgen?
Het is helaas waar, en zal ik je nog eens wat zeggen ? Toen ik op zoek was naar een baantje als oppas en een paar advertenties had geplaatst waarin ik mijn hulp aanbood toen kreeg ik dus een mail van een man die dus ( met foto ) aan mij vroeg of ik ook op hem wilde passen, hoefde dan niet luiers enzo te verschonen maar ik moest dus wel kleertjes verversen, babyhapjes geven etc etc ... Dus helaas bestaan ze echt, ik vind het echt te walgelijk voor woorden.
Oh wat is die vriendin naief en gek dat ze bij hem blijft zeg... zou dat nou allemaal uit schuldgevoel zijn dat ze vreemd gegaan is?
get, en ik ben altijd zo blij als ze mijn kids zindelijk zijn en redelijk deftig zelf eten. LOL, moet niet denken omdat bij een volwassen vent te doen.
Ik ben tegen vreemdgaan. Maar in deze bijzondere situatie snapnikbdat van haar wel. Wat doet ze nog bij hem.
Dr Phil zei heel scherp: als jij geen sexdrive hebt en echt een baby wil zijn en zij is je verzorger dan kan ze technisch gezien ook niet vreemdgaan. De moeder, leidster, oppas van een gewone baby heeft ook gewoon een relatie en dat is dan ook geen vreemdgaan ten opzichte van de baby.
Echt bizar ja. Ik heb die aflevering al eens gezien. Die vriendin wil trouwen en kids,.. Ik zou zoiets dus echt niet kunnen hoor. Ieuw poepluiers van de kids zijn soms al erg
Deze aflevering heb ik een tijdje terug ook al op tv gezien. Echt ongelooflijk. En dat die vriendin hem ook nog echt als een baby behandelde!!! Kan me er met mijn volle verstand niet bij maar ja...
Bitty, I want bitty. Of drinkt ie uit de fles? Echt krankjorum ben je dan, ook als je daarin meegaat. Heeft wel iets van slaaf/dier - meesteres/baas. Maar wie is de onderdanige als je luiers gaat verschonen en potjes gaat voeren?? Sommige mensen kicken daarop. Beiden zijn miz niet wijs.
Ach, ieder z'hobby toch? Het zijn twee volwassen mensen die deze keuze maken. Ze bezorgen wr geen overlast mee. Het zou mijn ding niet zijn en ik zou ook absoluut geen relatie met zo iemand willen. Maar er zijn wel meer dingen die ik voor mezelf niet zou willen. Dat betekent toch niet dat een ander het niet zou mogen? Of dat het walgelijk is? Pedosexielen, verkrachters, moordenaars. Dat zijn walgelijke mensen. Dit is een man die erg afwijkt van 'de norm'. Misschien dat er psychisch iets niet helemaal met hem in orde is. So what, daar zijn er wel meer van hoor.
Heb het ook gezien vanmorgen, en vind het echt super weird en ranzig... Dat zij die luiers moet verschonen, bah bah.. Maar dat kan hij als baby natuurlijk niet zelf.. Dus ik zou m als ik haar was gewoon een week of twee in die luier laten zitten.. (En zelf op vakantie gaan of bij iemand anders logeren ) Dan vraagt ie het de volgende keer vast niet meer..
echt mijn broek zakte vanmorgen op mijn enkels ton ik het zag, ik hd echt ziets whaaaat theee,,,heeeee...... heb toen snel een koppie thee gezet en verder aapie gekeken... en weet je wat ik ook zo vreem vond, hij heeft geen behoefte aan sex. das de eerste man in mijn leven die dus zo is. ze bestaan........... Och arme zijn vriendin
hahahh ok dat niet maar ik bedoel als mn van 24 heb je toch ook wel behoeftes, mits hij niet frigide is alhoewel ik nu zelf ht antwoord denk ik gevonden heb