Ik heb er ook een stukje van gezien, niet helemaal want we moesten weg maar toch. Persoonlijk heb ik er totaal geen probleem mee, laat die kerel lekker als hij dat prettig vind. Moet wel zeggen dat ik zijn vriendin niet snap, wat ik mee bedoel als dat ik het toch absoluut niet zou doen en geen relatie met hem aan zou gaan. Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen zoals hem, ook gewoon hier in nederland zijn zelfs speciale fora voor waar ze met elkaar erover praten. Heb er dus totaal geen problemen mee zolang ze het maar wel achter de voordeur doen ik geef toch wel toe dat ik liever geen volwassen vent in een romper, luier, met speen en incl gejank tegen wil komen op straat !
Had het ook gekeken, wat erg zeg pffffffffff.. Het staat me al tegen om de poepluiers van m'n zoon van ruim 3 te verschonen (wil maar niet zindelijk worden..) Laat staan dat ik mijn kerel zijn reet ook schoon moet maken gatver de gatver, denk dat m'n huwelijk snel voorbij zou zijn
Heb het ook gezien die aflevering en keek met verbazing had er wel ook eerder van gehoord. Dr Phil nam het wel serieus maar niet te serieus dacht ik te merken. Hij leek er ook meer moeite mee te hebben. Snap het wel maar of ik het nou zou accepteren als ik iemand kende die dit zou doen is een tweede. En ben best ruimdenkend. Maar heb het gevoel dat dit een stap te ver gaat. Travestie kan wel iets meer begrip voor op brengen. Terwijl ik daar ook wel eens raar tegen aan kijkt haha.