Ik heb t ook gezien. Het was duidelijk te zien dat t meisje loog. Ogen dicht houden, ogen weg draaien, elke keer als DrPhil iets vroeg erover. Wel sneu.
Maar ook dat ze, hoe verder in het gesprek, hoe meer Dr. Phil haar vroeg of ze het niet erg vond voor haar vader, steeds meer overstuur raakte. Ze kon haast niet praten, ze zei dat ze het niet erg vond en dat het haar niks deed, maar ze moest zo huilen dat ze bijna niks kón zeggen. Dat zie ik dan als schuldgevoel... Ik vraag me af waar haar moeder is? Is niks over gezegd of wel?
Hoe is het uiteindelijk ''uitgekomen'' dan? Ik ben wel benieuwd hoe iemand dit uiteindelijk ''oplost'' aangezien dat toch haast niet te doen is?
Ik zie dat helemaal niet als schuldgevoel, maar dat ze heel veel nare gevoelens tegenover haar vader heeft, weet niet wat daar allemaal is gebeurd...
Had echt medelijden met dat meisje. Ze is vroeger wel echt misbruikt en ik denk dan ook dat ze zich niet zozeer tegen haar vader keert maar meer tegen de enige mannelijke persoon in haar leven. Ze is naar mijn idee zwaar getraumatiseerd / beschadigd.
Heb je het boek 'Een beetje zwanger' gelezen? Ook een meisje die de zwangerschap faket (maar dan op grappige manier geschreven) Tegen de uitgerekende datum vind ze een vondelingetje. Hilarisch!
Oke, heb/had het begin gemist, dat is toen wel gezegd dus? Toen ik begon te kijken vertelden ze niet meer wat er dan allemaal met haar was gebeurt, maar het is wel duidelijk dat ze zwaar beschadigd en getraumatiseerd is. Ik ging er dan (onterecht) vanuit dat het door de vader kwam, maar hoe dan ook heeft zij echt hulp nodig. Ook voor het liegen, maar dat is eerder een symptoom dan echt het probleem geloof ik.
'dat klopt niet' , 'dat klopt niet' , 'dat klopt niet' .. veel meer heb ik niet gehoord. Ergens vind ik het ook wel heel zielig voor het meisje, t'is ook een ziekte. Hoop dat ze hulp zoekt en weer contact krijgt met haar familie.. Voor de familie lijkt me het ook echt verschrikkelijk.
Jeetje ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je zo bent. Vind het zelfs een beetje eng, dan ben je echt gestoord..
Ik ben ook wel benieuwd of het ergens terug te kijken is. Lijkt me echt bizar...! /edit: was het deze? Dr. Phil.com - Shows - Daughter Accused of Faking Pregnancy
Net ook even bekeken. Ik vind het ook wel heel sneu. Lijkt me indd ook heel moeilijk om dan nog toe te gaan geven dat het niet klopt, dan ben je alsnog iedereen kwijt en heel amerika en mensen over de hele wereld weten dat je gelogen hebt over zoiets. Maar wel bizar dat je zover kan gaan. Komt vaak voor dat die jonge meisjes doen alsof ze zwanger zijn. Zag het toen op hyves ook veel, van die nepprofielen. Maar echt tegen je eigen familie liegen gaat wel heeeeeeeeeeeeeeeel extreem ver.
vond het een heel sneu meisje. Ik denk dat ( net als dokter Phil zei ) ze helemaal verstrikt is geraakt in dr eigen leugens en dat ze het zelf ook is gaan geloven dat het echt is. En dat ze dr beste vriendin heeft verzonnen. En dat ze dat dus zelf is en dus een facebookprofiel aangemaakt heeft en dan reageren op dr eigen berichtjes, doen alsof ze dr beste vriendin is. Mega sneu!! Dat meisje zal wel enorm eenzaam en in de war zijn denk ik Vond het wel enorm goed hoe dokter Phil ermee omging. Hij liet haar de bewijzen zien maar bleef respectvol en zette haar niet verder onder druk. Ik denk dat een minder iemand haar keihard voor leugenaar zou hebben uitgemaakt en dat ze eens normaal moest doen. En daarmee help je haar natuurlijk helemaal niet denk ik.
Nee, daar zeg ik amen op! @Dit meisje: Ja, die heeft hulp nodig.. Hoe ver heen moet je zijn om over zoiets te liegen en het ook echt zelf te geloven..