ik vind oprah veel leuker en spontaner. maar ik kijk niet echt bewust, af en toe kom ik het ergens tegen en blijf ik 10 min hangen om te zien of het wat is die dag.de ene keer wel de andere keer niet. ik zet er niet speciaal de tv voor aan.die dr phill vind ik maar een rare, een beetje een ego en teveel in scene gezette dingen.
Ik vind Oprah soms wel leuk, afhankelijk van het onderwerp. Dr Phil is me te Amerikaans, te belerend, te "oh wat ben ik perfect en ik zal jullie allemaal eens vertellen hoe het moet".
Ik kijk het allebei ook wel met een enorme korrelzout hoor, meer ter vermaak dan om het heel serieus te nemen. Het blijft toch een beetje sensatie tv en veel in scene gezet. Maar ondanks dat vind ik het wel heerlijk om naar te kijken, zonder veel bij na te denken.
Ik kijk het soms, maar mijn voorkeur gaat dan naar Oprah, al vind ik het jammer dat ze de laatste jaren bijna alleen maar shows heeft met bekende mensen, vond het leuker toen ze nog vooral 'gewone' mensen in de show had.
Oprah kijk ik al van af het begin. Maar de laatste jaren minder. Ook wat te veel van dit doe ik beter waarom doe je het zo en blablabla. Dr phill wat een kwal is dat zeg behhhhh. Zijn adviezen kan je beter niet gebruiken haha.