poetsmiddelen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door scheetjuh, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo
    Ik heb een vraag zijn bepaalde soorten poets middelen schadelijk voor het kindje? ( voor een zwangerschap )
    op mijn werk moete we elke dag even alle wcs poetsen, (omdat de poets vrouwtjes dan al weg zijn )
    kan dit geen kwaad? en regelmatig stofzuigen ofzo? zware poets werkzaamheden? of veel bedden opmaken??

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoi,

Ik ben zelf huishoudelijk hulp en moet dus ook veel wc's schoonmaken. En ik gebruik wel gewoon chloor in het toilet. Ik zou alleen een beetje oppassen met amoniak die dampen schijnen niet heel erg goed te zijn.
    En stofzuigen en zware werkzaamheden en bedden opmaken kan je allemaal gewoon blijven. Mits jij je goed voelt natuurlijk! Bij vorige zwangerschap stond ik lekker te stofzuigen toen me vliezen braken, maar me bed opmaken (2persoons) daar had ik toch echt hulp bij nodig.
    Maar zoals ik al zei zolang je je goed voelt kun je alles inprincipe doen.

3. MamaToontje

2 apr 2009
    85
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik sluit me aan bij Ariel. Ik zelf let wel op wat er op de verpakking staat. Als er een zwart kruis op staat (chloor, cillit bang etc), dan let ik wel extra op. Dan zorg ik dan ik de dampen niet teveel inadem. Verder gewoon lekker alles doen waar je je prettig bij voelt.

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Oeps ik heb een keer met ammoniak gewerkt om de ramen schoon te maken en heb die lucht ook ingeademt..
    En een keer in de buitenlucht onze tuinmeubels weer opnieuw in de lak gezet en dat lucht ook ingeademt..Toen was ik ongeveer 26 weken zwanger...Kan dat kwaad?
    En wat kan de gevolgen zijn als het wel kwaad kan?

Deel Deze Pagina